طراح سابق مرسدس مدیر تیم طراحی موبایل سامسونگ شد

    کد خبر :963988
سامسونگ

بخش موبایل سامسونگ یک مدیر طراحی جدید  بدست آورده است. روز جمعه، این شرکت انتصاب Hubert H. Lee را به عنوان سرپرست تیم طراحی Mobile eXperience (MX) خود اعلام کرد، واحدی که مسئول طراحی برخی از قابل مشاهده‌ترین محصولات سامسونگ، از جمله گوشی های پرچمدار سری Galaxy S است.

بازتاب-لی پس از مدتی به‌عنوان مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز چین، به غول الکترونیک می‌پیوندد، سمتی که باعث شد او تیم‌های طراحی این خودروساز را در چین و ایالات متحده رهبری کند. سامسونگ گفته است: «دیدگاه منحصربه‌فرد و رویایی او به شکل‌دهی ظاهر و احساس گلکسی کمک می‌کند و بر اساس اخلاق طراحی متمایز که کاربران می‌شناسند و دوست دارند، شکل می‌گیرد.»

احتمالا حداقل یک سال طول می‌کشد تا شاهد اثرگذاری این انتصاب روی طراحی محصولات سامسونگ باشیم. اطلاعات افشا شده از گوشی‌های بعدی سری گلکسی اس این شرکت نشان می‌دهد که این گوشی‌ها بسیار شبیه گوشی‌های قبلی گلکسی S22 خود خواهند بود.

سامسونگ

علاوه بر این، با نحوه کار جدول‌های زمانی توسعه گوشی‌های هوشمند، سامسونگ احتمالاً قبلاً روی طراحی پرچم‌دار 2024 خود تصمیماتی گرفته است. حتی در این صورت، انتظار تغییرات چشمگیر را نباید داشت. سامسونگ یک دهه‌ای بوده که طراح خود را تغییر نداد. بنابراین حضور لی موجب می‌شود تا تغییر کوچک اما معناداری در محصولات سامسونگ شاهد باشیم.

همان کاری که ایوانز هانکی در اپل با رفتن جانی آیو انجام داد. بیشتر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مطرح به سراغ طراحان باتجربه و باسابقه‌ای می‌روند تا بتوانند موجب افزایش فروش محصولات خود شوند. سامسونگ همیشه سعی داشته تا محصولات منحصربفردی را در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهد. نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز فوریه امسال معرفی می‌شود.

گوشی‌هایی که به عنوان سری گلکسی اس 23 شناخته شده و در بحث طراحی نسبتا بهبودیافته هستند و آنچه آنها را متفاوت خواهد کرد، در بخش سخت افزاری خواهد بود. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید