طباطبایی نژاد: صدا و سیما با مجریان مبتلا به آسیب‌های اجتماعی برخورد کند

  • سیاسی
  • شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۱۸
    کد خبر :540154

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: باتوجه به اینکه نخبگان، در جامعه الگو هستند، اگر مبتلا به آسیب اجتماعی شدند، تا زمانی که از آن آسیب دور نشده اند، نباید به کار گرفته شوند.

حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفتگو با دانشجو، با اشاره به انتخاب برخی مجریان برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان که در شبکه های اجتماعی به ترویج سگ بازی می پردازند، اظهار داشت: آنقدر دامنه آسیب های اجتماعی گسترده شده که ممکن است حتی نخبگان هم به آسیب های اجتماعی مبتلا شوند.

وی ادامه داد: وقتی در مسائل مختلف بررسی می کنیم، می بینیم متاسفانه برخی از نخبگان جامعه مانند مجریانی که توانمندی های خاصی دارند یا دیگر افراد توانمند در دام این آسیب های اجتماعی می افتند.

طباطبایی نژاد با تاکید براینکه باید در موضوع آسیب های اجتماعی قوی تر گام برداریم، تا شاهد چنین مصادیقی نباشیم، تصریح کرد: اگر مصداقی وجود دارد باید صدا و سیما با آنها مقابله و برخورد کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه نخبگان، در جامعه الگو هستند، اگر مبتلا به آسیب اجتماعی شدند، تا زمانی که از آن آسیب دور نشده اند، نباید به کار گرفته شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید