ضرورت همسان سازی حقوق ها

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ۹:۰۹
    کد خبر :459073

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهان همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان به منظور رفع بی عدالتی و افزایش کیفیت زندگی بازنشستگان شد.

به گزارش خانه ملت، غلام محمد زارعی در نشست علنی دیروز (چهارشنبه، 12 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: 9 دی یک بار دیگر بصیرت و وفاداری مردم را نشان داد که شایسته تحسین و قدردانی از این ملت بزرگوار است، چرا که 9 دی روز شکست آمریکا است و همواره در تاریخ این ملت ماندگار خواهد بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور همیشگی مردم در میدان باید با تلاش روزافزون دولت، رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و رفع گرانی سرسام آور جبران شود، افزود: این سوال وجود دارد که چرا پس از کاهش قیمت ارز که تنها بهانه ای غیرمنطقی برای گرانی کالاهای داخلی بود، قیمت این کالاها کاهش نیافته است.

وی ادامه داد: مردم همچنان کاهش قدرت خرید و خالی شدن سفره هایشان را نظاره گر هستند، لذا امیدوارم دولت پاسخ مطلوب و جدی به این مطالبه به حق آنها دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: لازم می دانم از آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان که با حضور در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد، با افتتاح 400 تخت جدید بیمارستانی موجی از شادمانی و رضایت مندی را در میان مردم ایجاد کرد، قدردانی کنم.

زارعی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 98 اظهار کرد: با دقت در تبصره 21 این لایحه، تصور تکرار تجربه تلخ گذشته در ذهن متبادر می شود چرا که امکان تضعیف جایگاه تعلیم و تربیت در کشور را دارد، لذا امیدوارم کمیسیون تلفیق با اصلاح این تبصره نگرانی های فرهنگیان عزیز را رفع کند.

وی بیان کرد: از وزیر و شهرسازی که پروازهای تهران- یاسوج را پیگیری کرده و موجب شد فرودگاه یاسوج مجدداً خدمات لازم را با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان به مردم ارائه دهد، قدردانی می کنم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همسان سازی حقوق بازنشستگان را موضوع مهمی دانست و توضیح داد: متاسفانه وضعیت زندگی بازنشستگان اسفبار است چرا که فاصله حقوقی آنها با شاغلین بسیار معنادار بوده و آنها در زندگی مشکلات متعددی را تجربه می کنند، لذا امیدوارم با همسان سازی حقوق ها مشکلات بازنشستگان مرتفع شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید