ضرب و شتم شدید زن سیاه پوست از سوی افسر پلیس آمریکا/فیلم

    کد خبر :854328
ضرب و شتم شدید زن سیاه پوست از سوی افسر پلیس آمریکا

یک ویدیو که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که یک زن سیاه پوست آمریکایی که چشم خود را در یک تصادف رانندگی از دست داده بود، از سوی افسر سفیدپوست پلیس آمریکا ، به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

به گزارش «دیلی میل»، افراد محلی‌ می‌گویند «شانتل آرنولد» ۳۴ ساله در ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور)، از سوی معاون اداره پلیس منطقه «جفرسون» در ایالت لوئیزیانا مورد حمله قرار گرفته است؛ او پیش‌تر از سوی ۳ پسر ساکن در منطقه، مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

به گفته شاهدان، در حالی که «شانتل آرنولد»، از چوب برای متفرق کردن چند پسر بچه استفاده کرده بود، افسر پلیس مذکور در محل حاضر شد.

گفته می‌شود که افسر پلیس حمله را پس از آن آغاز کرد که «آرنولد» حاضر نشد با او در مورد اتفاقات صحبت کند؛ در این زمان «آرنولد»، قصد رفتن به خانه را داشت.

ویدئوی ۱۴ ثانیه‌ای نشان می‌دهد، این افسر که نامش فاش نشده است، «شانتل آرنولد» را به زمین انداخت و خشم اعضای خانواده و گروه‌های عدالت نژادی را برانگیخت، زیرا آن‌ها معتقدند که «آرنولد» خود شخص قربانی بوده است.

فیلم حمله که از سوی یکی از شاهدان ضبط شده است، افسر را در حال تلاش برای بلند کردن «آرنولد» نشان می‎دهد و سپس افسر به طرز تهاجمی موهای وی را گرفته و سرش را چند بار به زمین می‌کوبد؛ سپس در پایان زانوی خود را بر پشت «آرنولد»، فشار می‌دهد.

«شانتل آرنولد»، در این حادثه دچار جراحات متعدد از جمله کبودی و خراش در سراسر بدن، پاره شدن لب و سردرد‌های مکرر شده است.

به گزارش میزان، افسر ضارب پس از این حادثه سعی کرده خواهر فرد مضروب را متقاعد کند تا با پزشکی قانونی تماس بگیرد و خواهرش را به یک بیمارستان روانی منتقل کند اما خانواده «شانتل آرنولد»، ادعا می‌کنند که این تنها یک فریب از سوی این افسر برای توجیه رفتار خشن خود بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید