صف خرید و فروش سهام در ۱۶ فروردین

    کد خبر :899540
صف خرید و فروش سهام در ۱۶ فروردین

امروز سه شنبه (۱۶ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۹۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۶۷۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۱۴۴ واحدی قرار گرفت.شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۲۰ واحدی در ارتفاع ۳۷۳ هزار و ۵۸۶ واحدی ایستاد.

سه نماد فولاد، شپنا و ومعادن بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شپنا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۳۲ واحدی در ارتفاع ۱۹ هزار و ۶۵۷ واحدی قرار گرفت.

آریا، کگهر و فزر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار ۸۲ نماد در صف خرید و ۳۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۹۸۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۸۳۶ واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۴۳ واحد در ارتفاع ۳۷۳ هزار و ۹۰۹ واحدی قرار گرفت.

شه نماد شپنا، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته اند. خساپا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۵ واحدی در ارتفاع ۱۹ هزار و ۶۶۴ واحدی ایستاد. آریا، کگهر و دماوند بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند.

در ساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل بورس با رشد هزار و ۳۱۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۳۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۷۱۴ واحدی در ارتفاع ۳۴۷ هزار و ۹۷۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شپنا، ومعادن و اخابر بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۵ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۷۳۵ واحدی ایستاد.

سه نماد کگهر، آریا و ارفع بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید