صف‌های خرید و فروش سهام در چهارم دی ماه

    کد خبر :873554
صف‌های خرید و فروش سهام در چهارم دی ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (چهارم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۸ هزار و ۲۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۳۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس در این دقایق بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. فولاد، خودرو و فملی نیز سه نماد پرتراکنش این لحظات بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۵ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۴۹ واحد قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته‌اند. سه نماد فرابورس، حآفرین و مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس بوده‌اند.

در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۵ هزار و ۶۵۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۷۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۶۶۷ واحد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۴۳۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. فولاد نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۵۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار، ۶۷ نماد در صف خرید و ۵۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸ هزار و ۱۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۳۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص کل هم وزن نیز با ۴ هزار و ۷۴۲ واحد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۵۰۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۳۱ واحدی ایستاد. سه نماد بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته‌اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بازار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکنون بیشترین حجم معاملات به سهام خودرو، وسکرمان و وبصادر متعلق است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید