صفاری: امنیت و ثبات کشور خط قرمز نظام اسلامی است

    کد خبر :42829

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله موشکی چند روز گذشته ایران به داعشی‌های مستقر در سوریه نشانه جدیت ایران در مقابله با تروریسم است.

مرتضی صفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حمله موشکی ایران که چند شب قبل توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، نشانه جدیت ایران در مقابله با تروریسم است.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از کشورهای جهان به‌خصوص کشورهای مرتجع عربی منطقه به‌جای برخورد جدی با داعش و تروریسم در منطقه، در ظاهر در حال مقابله هستند، ولی در باطن علاوه بر ارسال تجهیزات، کمک‌های میلیاردی به داعش انجام می‌دهند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر گفت: برخی از کشورهای منطقه که کاملاً دشمنی واضحی با ایران اسلامی دارند، قصد دارند تا با این دسته اقدامات تروریستی و کشاندن آشوب و درگیری‌ها به داخل خاک ایران، امنیت و ثبات ایران را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: امنیت و ثبات کشور ما خط قرمز ما است و هر اقدام و عملی که قرار باشد برخلاف امنیت و از بین برنده ثبات این سرزمین باشد به شدت محکوم است و به صورت جدی با آن مقابله خواهد شد.

صفاری بیان کرد: عملیات موشکی سپاه که نمونه کوچکی از قدرت نظامی ایران بود، طی یک عملیات حساب شده و با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انجام شد که در کمترین زمان و با استفاده از اصل غافلگیری، سنگین‌ترین ضربات را بر پیکر نیمه‌جان تروریست و افراطی‌گری در منطقه وارد آورد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: عملیات موشکی سپاه حاوی پیام مهمی برای دنیا بود که ایران نه تنها تا ریشه‌کنی داعش تلاش خواهد کرد بلکه هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه به خصوص در ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید