صعود عسگری به صدر جدول

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶
    کد خبر :565947

آخرین رده بندی بهترین های کاراته جهان در رنکینگ المپیکی حکایت از صعود بهمن عسگری به صدر جدول وزن دوم المپیکی مردان دارد.

رده بندی برترین کاراته کاها روی خروجی سایت رسمی فدراسیون جهانی کاراته در ابتدای هر ماه منتشر می‌شود که در رده بندی ماه جولای کاراته کاهای کشورمان صعود قابل توجهی در رنکینگ المپیکی داشتند که در مهمترین بخش بهمن عسگری با ۵/‏۴۵۳۷‬ امتیاز و با سه پله صعود به مکان نخست وزن ۷۵- کیلوگرم رسید. همچنین سجاد گنج زاده در وزن ۷۵+ کیلوگرم با ۵/‏۴۹۴۲‬ امتیاز و یک پله صعود به مکان سوم رسید.

در بخش بانوان و در کاتا انفرادی فاطمه صادقی در رنکینگ المپیکی با یک پله نزول به رتبه ۲۲ رفت. در همین بخش نگین باقری با ۵ پله صعود به رتبه ۷۲، و مهسا افسانه با سه پله سقوط در رده ۸۷ جدول قرار دارند. در کومیته انفرادی وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم است، طراوات خاکسار با ۲ پله صعود و ۲۶۶۲ امتیاز در رده ۱۰، سارا بهمنیار در رده ۱۸، و فاطمه چالاکی در جایگاه ۸۸ قرار دارند.

به گزارش مهر،در رنکینگ المپیکی وزن وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور با ۴ پله سقوط به رتبه ۱۳ رفت. در این وزن شیما آل سعدی با چهار پله صعود به رتبه ۲۳ رسید. در ۶۱+ کیلوگرم که ترکیبی از رتبه کاراته کاهای وزن ۶۸-و ۶۸+ کیلوگرم است، حمیده عباسعلی با ۳۷۱۲ امتیاز و یک پله صعود به رده هفتم رسید.

در بخش مردان و کاتا انفرادی ابوالفضل شهرجردی در جایگاه ۳۰ و امیربهادر تدین در رده ۶۰ رنکینگ المپیکی قرار دارند. در کومیته وزن ۶۷- کیلوگرم هامون درفشی پور با چهار پله سقوط نسبت به ماه قبل نفر ۲۰، مجید حسن نیا در رده ۲۷ و امیر رضا میرزایی در جای ۵۶، سید علی کریمی رده ۶۹ و امیر مهدی زاده در جایگاه ۷۲ قرار دارند.

در رنکینگ المپیکی وزن ۷۵- کیلوگرم بعد از صدر نشین، عسگری علی اصغر آسیابری حائز رتبه ۱۲ است. در وزن ۷۵+ کیلوگرم نیز ذبیح اله پورشیب رتبه ۶، صالح اباذری رتبه ۷، مهدی خدابخشی با رتبه ۱۷ و مهدی قراری زاده در مکان ۲۳ جدول رده بندی را در اختیار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید