صعود سرخابی ها در لیگ قهرمانان برای اعتبار فوتبال ایران مهم است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵
    کد خبر :252951

غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت تیم های استقلال و پرسپولیس، گفت: صعود سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا تقریبا قطعی شده و به اعتقاد من این اتفاق برای فوتبال ایران بسیار اهمیت دارد.

این پیشکسوت باشگاه های استقلال و پرسپولیس در خصوص وضعیت این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: ابتدا صحبت خود را با پرسپولیس آغاز می کنم. شاید پرسپولیس در تهران نسف قارشی را شکست داد، اما شرایط حریف در خانه کاملا متفاوت است و گرفتن سه امتیاز مقابل آنها کاملا دشوار خواهد بود.
وی ادامه داد: نسف قارشی در مقابل پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و مطمئن باشید فقط برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: بی تردید پرسپولیس کار سختی در پیش رو دارد، اما اگر بازیکنان مانند اکثر بازی های این فصل خوب عمل کنند، می توانند سه امتیاز را بدست بیاورند.
وی تصریح کرد: پرسپولیس در صورت پیروزی و حتی تساوی مقابل نسف قارشی می تواند صعود خود را قطعی کند و به اعتقاد من صعود پرسپولیس از این گروه قطعی است.
فتح آبادی در خصوص انتقادهای اخیر از «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس، اظهار کرد: به عنوان بازیکنی که هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کرده ام، می دانم این مسابقه اهمیت خاصی برای هواداران دارد و در کنار این مساله با توجه به عملکرد فوق العاده پرسپولیس در سه فصل اخیر توقع از این تیم بالا رفته است.
وی افزود: امیدوارم هم پرسپولیس و هم استقلال از گروه خود صعود کنند، زیرا این اتفاق برای اعتبار فوتبال ایران بسیار مفید خواهد بود.
بازیکن اسبق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در خصوص دیدار این تیم مقابل الریان، گفت: خوشبختانه «وینفرد شفر» تیم بسیار خوبی را آماده کرده و بازیکنان استقلال هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف انتظار بسیار خوب کار کرده اند.
به گزارش ایرنا ،وی تصریح کرد: الریان تیم بسیار خوبی است، اما با توجه به میزبانی استقلال در این دیدار می توانیم با حمایت هواداران از سد الریان بگذریم.
فتح آبادی افزود: استقلال با توجه به آمادگی بالایی که از خود به نمایش گذاشته، مانند پرسپولیس صعودش قطعی است و تنها در بازی های آینده خود باید کمی باهوش عمل کند.
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران روز 13 فروردین به ترتیب با نسف قارشی در ازبکستان و الریان در تهران بازی خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید