صعود رئال مادرید درشب ناکامی اینتر

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵
    کد خبر :768333

در مهمترین بازی در گروه B رئال مادرید قهرمان افسانه ای این رقابت ها با برتری دوبر صفر مقابل مونشن گلادباخ صعودش به دوردوم این مسابقات را قطعی کرد. کریم بنزما در دقایق ۹ و ۳۲ با دو ضربه سر تماشایی دروازه حریف را گشود تا راه پیروزی رئال هموار شود. در نیمه دوم هم رئال دوبار توپ را به تیر دروازه گلادباخ کوبید تا درنهایت بازی با همین نتیجه خاتمه یابد. با این برد رئال مادرید با ۱۰ امتیاز و گلادباخ با ۸ امتیاز به دور بعدی صعود کردند. شاختا دونتسک اوکراین نیز با تساوی برابر اینتر میلان با ۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر به جام یوفا رفت.

در گروه B آتلتیکو مادرید با پیروزی دوبرصفر برابر سالزبورگ اتریش به عنوان دومین تیم از این گروه راهی مرحله بعدی شد. هرمسو در دقیقه ۳۹ و کاراسکو در دقیقه۸۶ برای مادریدی ها گلزنی کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، در بازی دیگر این گروه بایرن مونیخ با همین نتیجه لوکو موتیو مسکو را از پیش رو برداشت. بایرن که صعودش پیش از این دیدار قطعی شده بود با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد. نماینده اسپانیا نیز با ۹ امتیاز به دور بعد راه یافت. در بازی های تشریفاتی گروه C پورتو در یونان دوبر صفر المپیاکوس را شکست داد و منچستر سیتی در بازی خانگی با ۳ گل مارسی را مغلوب کرد. تیم های منچستر سیتی و پورتو هفته قبل صعودشان به مرحله حذفی قطعی شده بود. در پایان بازی های این گروه سیتی ۱۶ امتیازی و پورتو ۱۳ امتیازی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید