صحبت های شمسایی پس از شکست تلخ مقابل ژاپن

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶
    کد خبر :945593
شمسایی

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن در فینال به پایان رسید. در این بازی، تیم ژاپن موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ ایران را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

وحید شمسایی سرمربی ایران در نشست خبری این مسابقه اظهار امیدواری کرد که بازیکنانش از این شکست، درس بگیرند.

شمسایی گفت: به بازیکنانم گفتم که من مسئول شکست هستم. آنها با حداکثر تلاش بهترین عملکرد خود را نشان دادند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: بازیکنانم نمی‌خواستند جام را از دست بدهند و گریه می‌کردند، اما باید نتیجه را بپذیرند. اگر می‌خواهند آینده خوبی برای خود رقم بزنند، باید شکست را درک کنند.

شمسایی ادامه داد: ما برای تیممان برنامه‌ای داشتیم و اگر اشتباهی رخ داد، مسئولیت اینها به عهده من و همکارانم است. می‌خواستم این برد را به مردم کشورم تقدیم کنم و امیدوارم عذر من را بپذیرند.

وی در خصوص عملکرد مسلم اولادقباد لژیونر ایران و اینکه او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد، گفت: همه بازیکنان من عالی بودند اما او (اولادقباد) مثل همیشه و مثل بقیه بازیکنان مقابل ژاپن فوق العاده بود.

سرمربی ایران با اشاره به تغییراتی که در تیمش ایجاد کرده است، گفت: پس از باخت، نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. من ۱۰ بازیکن جدید آورده‌ام تا جایگزین ۱۰ اسطوره شوند. در آینده‌ای بسیار نزدیک این ۱۰ بازیکن جدید اسطوره‌های فوتسال ایران خواهند بود.

شمسایی در پایان گفت: اگر با تیم ادامه دهم، قطعاً روی تمام نقاط ضعفمان کار خواهم کرد. نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم یا بگویم که این از دست دادن فرصت بود. قرار نبود برنامه ما مربوط به امروز باشد. شرمنده ام که امروز نتوانستم یک برد را به مردم ایران تقدیم کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید