صحبت‌های سیامک نعمتی در کنار نقل قول‌ مورینیو و گواردیولا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۰
    کد خبر :403854

فدراسیون جهانی فوتبال در بررسی اظهارنظرهای مهم شخصیت‌های فوتبال جهان در هفته گذشته، به صحبت‌های سیامک نعمتی، هافبک تیم پرسپولیس اشاره کرده است.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی، به بررسی مهم‌ترین اظهار نظر‌های هفته گذشته فوتبال جهان پرداخت که صحبت‌های هافبک تیم پرسپولیس نیز در این بین دیده می‌شود.

سایت فیفا، بخشی از گفت‌وگوی نعمتی با سایت AFC را منتشر کرد و از قول نعمتی نوشت: این فصل همه فکر می‌کردند که پرسپولیس از فصل گذشته، بسیار ضعیف‌تر شده است، اما این تیم در شرایط حساس نشان داده که سخت‌تر کار می‌کند. امیدوارم نماینده شرق آسیا (کاشیما آنتلرز ژاپن) را شکست دهیم تا آن را به تیم‌هایی که از غرب آسیا شکست دادیم، اضافه کنیم. یکی دو دهه است که تیم‌های ایرانی به قهرمانی آسیا نرسیده‌اند، اما امسال می‌تواند زمان قهرمانی ما باشد و این قهرمانی می‌تواند هدیه ما به مردم باشد.

در این گزارش، صحبت‌هایی از ژوزه مورینیو، رابین فن‌پرسی، پپ گواردیولا، مارکو رویس و زلاتان ابراهیموویچ در هفته گذشته، منتشر شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 2 بر یک مقابل السد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حریف کاشیما آنتلرز ژاپن شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید