صاحبان این خودروها سوپرایز شدند

    کد خبر :1052208
صاحبان این خودروها سوپرایز شدند

مجوزهای لازم برای شماره گذاری سه خودروی وارداتی صادر شده و این خودروها به زودی پلاک ملی دریاقت می کنند.

سه محصول برند جی ای سی به زودی شماره گذاری شده و روانه بازار خواهد شد GAC GS3. (جی ای سی GS3), GAC Emkoo (جی ای سی امکو) و GAC Empow (جی ای سی امپو)سه محصولی هستند که بعد از برداشتن قفل از در ورود خودروبه کشور در سامانه یکپار چه فروش خودروهای وارداتی در تیررس متقاضیان قرار گرفتند. این خودروساز چینی پیش تر نیز حضور نصفه و نیمه ای در بازار خودروی کشور داشت.

خریداران سه محصول برند جی ای سی منتظر بودند تا مجوزهای لازم برای شماره گذاری خودروهای خریداری شده نهایی سود تا آنها بتوانند هر چه زودتر خودروی خریداری شده را شماره گذاری کرده و سوار شوند.

بنابراین خبر تایید مجوزها برای پلاک شدن سه خودروی یاد شده پیش از اتمام سال ۱۴۰۲ خبر خوبی برای متقاضیان محصولات این برند چینی محسوب می شود.

واگذاری خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از شهریور امسال آغاز شد.اما به رغم گذشت بیش از پنج ماه هنوز آن طور که باید و شاید حضور خودروهای وارداتی در بازار محسوس نیست. روند کُند واگذاری مجوزها برای شماره گذاری خودروهای وارداتی را می تواند یکی ار دلایل حضور کم رنگ این خودروها در بازار قلمداد کرد.

البته فراموش نکنیم چالش ارزی هم در ابتدای راه سدی در برابر تحویل خکدروهای وارداتی محسوب می شد که این روزها به گفته مدیران صمت تا حد زیادی بهبود یافته است.

به گزارش اکو ایران، باید منتظر بمانیم و ببینیم سه محصول برند GAC (جی ای سی) چه زمانی در بازار خودرو رویت می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید