شیوآمی دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی‌های هوشمند در جهان شد

    کد خبر :697131

شرکت شیوآمی که بیشتر به علت تولید گوشی‌های هوشمند شناخته شده است، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ بعد از اپل دومین تولیدکننده برتر پوشیدنی‌های هوشمند در دنیا شد.

بررسی‌های مؤسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می‌دهد شیوآمی به علت سرمایه گذاری گسترده در این زمینه و تولید محصولات متنوع و جذاب توانسته از همه رقبای خود به غیر از اپل در بازار پوشیدنی‌های هوشمند سبقت بگیرد.

بر اساس گزارش آی دی سی، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ شیوآمی ۱۲.۸ میلیون پوشیدنی هوشمند و به خصوص انواع ساعت و مچ بند ورزشی هوشمند را روانه بازار کرده و سهم خود را به ۱۰.۸ درصد افزایش داده است. رشد این شرکت در بازار مذکور نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برابر با ۷۱.۱ درصد بوده است.

۷۳.۳ درصد از کل پوشیدنی‌های هوشمند شیوآمی را مچ بندهایی تشکیل می‌دهند که کارکردهای ورزشی دارند و برای کنترل میزان تحرک و وضعیت سلامت به کار می‌روند.

اپل کماکان سهم ۳۶.۵ درصدی از بازار پوشیدنی‌های هوشمند را در اختیار داشته و در رتبه اول است. این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ موفق به عرضه ۴۳.۴ میلیون محصول از این دست به بازارهای جهانی شده است. سامسونگ با عرضه ۱۰.۵ میلیون محصول و هواوی با عرضه ۹.۳ میلیون محصول از این دست در رتبه‌های سوم و چهارم هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید