شیائومی و معرفی اجاق گاز هوشمند Mijia S2

    کد خبر :1042043
اجاق گاز هوشمند Mijia S2

برکسی پوشیده نیست که شیائومی در تولید ابزارهای الکترونیکی بسیار شناخته شده بوده و به تولید هر نوع محصولی می‌پردازد. به تازگی از اجاق گاز هوشمند Mijia S2 رونمایی کرد.

بازتاب- اجاق گاز هوشمند شیائومی Mijia S2 با تایمر بر روی پلتفرم محبوب JD عرضه شده است. قیمت حدود 170 دلار بوده و فروش آن از 24 دسامبر آغاز می‌شود. طبق اطلاعات رسمی، شیائومی Mijia S2 از یک پنل شیشه‌ای سفید خالص سفارشی و مشعل‌های برنجی با رسانایی حرارتی بالا استفاده می‌کند.

طراحی خاص مشعل‌ها راندمان حرارتی فوق العاده بالا را تضمین کرده و موجب خواهد شد غذا بهتر و سریع‌تر آماده شود. بنابراین قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها به طور یکنواخت گرم شده و کاربران تا 230 درجه سانتیگراد کنترل دمای بدون مرحله دارند.

اجاق گاز هوشمند Mijia S2

شیائومی Mijia S2 از تایمر 1 تا 180 دقیقه پشتیبانی می‌کند، شعله و گاز را به طور خودکار پس از مدت زمان مشخص خاموش می‌کند و قدرت این اجاق گاز به بیش از 5200 وات می‌رسد. پیش از این، شیائومی هود هوشمند Mijia Xiaobaijing را معرفی کرده بود که در حال حاضر بر روی پلتفرم JD.com با قیمت 400 دلار موجود است. شیائومی سعی داشته ابزارهای مختلفی را تولید کرده و به فروش برساند که عمدتا طراحی مینیمالیستی داشته و هوشمند به حساب می‌ایند.

انتظار داریم بزودی مدل‌های هوشمند بیشتری از این برند چینی شاهد باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید