شیائومی ماشین لباسشویی با قابلیت استریل کردن لباس معرفی کرد

    کد خبر :1026409

شیائومی ماشین لباسشویی جدیدی به نام Mijia Super Clean Pro را در چین عرضه کرده است. قیمت آن 1999 یوان (280 دلار) است و بزودی از طریق JD.com به فروش می‌رسد.

بازتاب-Mijia Super Clean Pro یک ماشین لباسشویی درب جلو با طراحی شیک و قطر دیگ بزرگ 530 میلی‌متر است. دیگ داخلی آن دارای فناوری جوشکاری لیزری ارتقا یافته و طراحی یک تکه بدون پرچ بوده که منجر به نسبت تمیز کردن 1:1 می‌شود.

در داخل، یک موتور درایو مستقیم DD و چهار کمک فنر قرار گرفته که به دستگاه برای شستشو قوی نیرو می‌دهد. اینها همراه با تراشه‌ها و الگوریتم‌های هوشمند، چرخش سریع 90 درجه سیلندر داخلی را ارائه می‌کنند. به همین ترتیب، این دستگاه دارای 26 حالت شستشو مانند هوشمند، آبکشی سریع 15 دقیقه‌ای، مراقبت از پشم و شستشوی نرمال است. همچنین می‌توانید آن را به اپلیکیشن Mijia متصل کنید تا زمان شستشو، دما، زمان آبکشی، سرعت و سایر پارامترها را سفارشی‌سازی نمایید.

 

شیائومی

 

سپس یک فناوری استریلیزاسیون با بخار و یک دکمه مستقل “+ استریلیزاسیون” وجود دارد که می‌تواند با انواع برنامه‌های شستشو استفاده شود. از این فناوری می‌توان برای استریل کردن لباس‌ها، از بین بردن باکتری‌ها و مواد حساسیت زا استفاده کرد. همچنین مجهز به قابلیت خود تمیز شونده برای تمیز و تازه نگه داشتن ماشین لباسشویی است.

برای خشک کردن لباس، ماشین لباسشویی مجهز به سنسور با دقت بالا برای کنترل دقیق دما در زمان واقعی است. این دستگاه همچنین از خشک کن سریع پشتیبانی می‌کند و شیائومی با الگوریتم خشک کردن هوشمند ادعا کرده سرعت خشک شدن 14 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش یافت. با تمام این ویژگی‌ها، می‌توان به کمک لباسشویی جدید شیائومی لباس‌های واقعا تمیزی داشت و موجب افزایش طول عمر پارچه لباس هم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید