شوک سازمان ملل از یورش اسرائیل به بیمارستان شفاء

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
    کد خبر :1033321
معاون دبیر کل سازمان ملل
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که از یورش ارتش اسرائیل به بیمارستان الشفاء در شهر غزه، بهت‌زده و شوکه شده است.

به گزارش فارس، حمله بامداد امروز (چهارشنبه) نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به مجتمع پزشکی «الشفاء»، به عنوان بزرگترین مرکز درمانی در نوار غزه، با واکنش سازمان ملل متحد همراه شد

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه طی بیانیه‌ای توئیتری گفت که از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در شهر غزه، بهت‌زده و شوکه شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، گریفیتس با بیان اینکه بیمارستان‌ها مکانی برای جنگ نیستند، بر لزوم حفاظت از بیماران و کادر درمان در هر شرایطی تاکید کرد.

وی در این‌باره توضیح داد: «من از گزارش‌های حمله نظامی به بیمارستان الشفاء در غزه وحشت‌زده شدم. حفاظت از نوزادان، بیماران، کادر پزشکی و همه غیرنظامیان باید بالاتر از همه مسائل دیگر باشد. بیمارستان‌ها جای جنگ نیستند».

نظامیان رژیم تروریست صهیونیستی بامداد امروز به بیمارستان الشفاء در غزه یورش بردند و اقدام به تفتیش و جست‌وجو در بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس، جراحی، قلب و عمومی کردند و شماری از پزشکان و آوارگان فلسطینی پناه‌گرفته در این بیمارستان را بازجویی کردند.

با این حال رادیو ارتش این رژیم ساعاتی پیش اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای از حضور اسرایی که در جریان عملیات طوفان‌الاقصی توسط حماس دستگیر شدند، در بیمارستان «الشفاء» وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید