شورولت کامارو کوپو مدل 2023 با قدرت 1000 اسب بخاری رونمایی شد

    کد خبر :960854
کامارو کوپو

شرکت شورولت مدل 2023 خودرو مسابقه‌ای کوپو کامارو را رونمایی کرد. خودرویی که از پیشرانه وحشی 1000 اسب بخاری قدرت گرفته و طراحی متفاوتی نسبت به کامارو استاندارد برای آن در نظر گرفته شد.

بازتاب-این مدل نخستین بار سال 1969 متولد شده و سپس در سال 2012 یک مدل جدید از آن رونمایی شد. مدل 2023 شاهد ارتقاهایی بوده که موجب قدرتمندتر شدن شورولت کامارو کوپو گشته است. البته محصول جدید ویژه پیست مسابقه تدارک دیده شده و مناسب خیابان‌های شهری نیست.

بنابراین علاقمندان جهت دریافت یک خودرو مسابقه‌ای می‌توانند آن را سفارش دهند. برای مدل 2023، سه گزینه موتور وجود دارد که از جمله باید به پیشرانه هشت سیلندر 572 اینچی و چندین نسخه دیگر اشاره کرد. دیگر نسخه بیگ بلاک ZZ632 هشت سیلندر 632 اینچی بوده و که توانایی تولید قدرت 1004 اسب بخار را داراست.

کامارو کوپو

جزئیات بیشتری در کار نیست و شورولت سعی دارد محصول موردنظر را به عنوان خودرویی خاص که آپشن‌های متنوعی جهت مسابقه دارد، ارائه دهد. در طراحی بیرونی شاهد نمای همان کامارو استاندارد هستیم، اما متریال متفاوتی همچون رینگ، اسپویلر و برخی موارد مسابقه‌ای اسپرت تدارک دیده شده است و کامارو کوپو شورولت را به خورویی پرتوان تبدیل کرد.

دیگر گزینه‌های موتور برای COPO کامارو 2023، پیشرانه 7.0 لیتری V8 تنفس طبیعی و پیشرانه 5.7 لیتری 350 V8 سوپرشارژر هستند که به ترتیب 470 اسب بخار و 580 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این نوع موتور در رنگ‌های مختلف بدنه از جمله گزینه رنگ نارنجی برای ZZ632 V8 ارائه می‌شوند.

مانند باقی COPO کاماروها، این یک خودروی مسابقه‌ای هدفمند است که به این معنی بوده کاملاً قانونی نیست. با عنوان یا VIN ارائه نمی‌شود، اما با یک صورتحساب فروش ارائه می‌شود. گفته شده تنها هزینه ایمن سازی بدنه این خودرو 15 هزار دلار بوده و اطلاعات بیشتری ارائه نشد.

شورولت سعی دارد بزودی اطلاعات کامل‌تری درباره محصول مسابقه‌ای خود ارائه دهد. انتظار داریم بزودی محصولات خاص بیشتری از سوی شورولت معرفی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید