شورای شهر طرحی خاص برای سگ‌های ولگرد ندارد

    کد خبر :668024

محمد سالاری نماینده شورای شهر در خصوص تاثیر تعطیلی مدارس بر کاهش آلودگی هوا گفت: اینطور نیست که شورای شهر طرحی خاص را برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و رها شده در سطح یا حاشیه شهر تصویب کند چراکه اساسا شهرداری تهران، شرکتی را جهت ساماندهی ایجاد کرده است.

محمد سالاری نماینده شورای شهر در گفتگو با دانشجو در خصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر گفت: اینطور نیست که شورای شهر طرحی خاص را برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و رها شده در سطح یا حاشیه شهر تصویب کند چراکه اساسا شهرداری تهران، شرکتی را جهت ساماندهی ایجاد کرده است.

 

وی افزود: این شرکت مجموعه‌ای از ماموریت‌ها مانند جلوگیری از مشاغل و فعالیت‌های نامتجانس از جمله سگ‌های ولگرد و رها شده را پیگیری می‌کند و طبق اساسنامه جز ماموریت‌های این شرکت بوده که البته دائم در حال انجام وظیفه است.

 

این عضو شورای شهر گفت: البته ما در برخی مناطق شهر تهران متوجه اشکالاتی از نحوه عملکرد پیمانکاران این شرکت شدیم و تمامی اشکالات به گوش شهرداری تهران و شورای شهر رسید که پس از تذکرات لازم، شرکت ساماندهی در انجام ماموریت‌های خود دقت لازم را دارد تا مشکلات جدی پیشین مجددا تکرار نشود.

 

وی در خصوص تاثیر تعطیلی مدارس بر کاهش آلودگی هوا گفت: قطعا تعطیلات بی تاثیر نبوده، اما اساسا آلودگی هوا به قدری حاد و همه جانبه شده است که مجموعه‌ای از عوامل در آن تاثیر دارند و قاعدتا تعطیلی مدارس صرفا میتواند کمک کند تا دانش آموزان وخردسالان در معرض این آلودگی‌ها و سموم خطرساز قرار نگیرند.

 

سالاری افزود: البته عدم تردد سرویس‌های مدارس در سطح شهر به دلیل تعطیلی مدارس بی تاثیر نیست، اما قطعا تاثیر قابل توجه و موثری ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید