شهرداری منطقه ۲۱ مقصر شناخته شد

    کد خبر :1047596
شهرداری منطقه ۲۱ مقصر شناخته شد

بنابر اعلام بازپرس ویژه قتل شعبه ۳ دادسرای امور جنایی تهران، شهرداری منطقه ۲۱ و پیمانکار در پرونده غرق شدن ۲ پسر ۸ ساله در استخر بوستان زیتون مقصر شناخته شدند.

پنجشنبه دوم شهریور ماه سال امسال دو پسر ۸ ساله در استخری در بوستان زیتون در منطقه ۲۱ غرق شدند. در ادامه، اعضای شورای شهر تهران پس از اطلاع از این حادثه تلخ با دعوت از محمدرضا پوریافر؛ شهردار منطقه ۲۱ به ابعاد این حادثه پرداختند.

در تاریخ ششم شهریور، ورود دادستان تهران به پرونده غرق شدن دو پسربچه ۸ ساله در استخر آب ذخیره واقع در وردآورد، خیابان طالقانی، پارک زیتون اعلام شد.

در این خبر تاکید شده بود که به دستور دادستان عمومی و انقلاب تهران پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران برای مقصران احتمالی این حادثه تشکیل شده است. در پی این اتفاق با دستور دادستان تهران اجساد این دو کودک برای تعیین علت فوت به پزشکی قانون منتقل شد.

علی صالحی؛ دادستان تهران هم دستور تشکیل تیم کارشناسی، بازدید و معاینه محل و اخذ اظهارات مطلعین را صادر کرد و موارد فو‌ق از جمله اقدامات قضایی صورت گرفته است.

حالا با گذشت حدود ۴ ماه از فوت این دو کودک، محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ۳ دادسرای امور جنایی تهران از مقصر شناخته شدن شهرداری منطقه ۲۱ و پیمانکار در این حادثه خبر داد.

براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ۳ دادسرای امور جنایی تهران درباره نتیجه پرونده فوت دو کودک استخر پارک زیتون گفت: در این حادثه، شهرداری و پیمانکار به دلیل احمال در انجام وظیفه قانونی، مقصرین این حادثه شناخته شدند.

وی تصریح کرد: برای والدین کودک که پیش از این به دلیل سهل‌انگاری در نگهداری فرزندانشان و عدم مراقبت به دادسرا احضار شده بودند، منع تعقیب صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید