شلیک مرگبار به زن جوان در تعقیب و گریز خیابانی

  • حوادث
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵
    کد خبر :1049326
شلیک مرگبار زن جوان

به‌دنبال مرگ زنی جوان بر اثر تیراندازی مرموز، نامزد وی مدعی است یک قاچاقچی مواد مخدر برای انتقامگیری و رسیدن به محموله مواد مخدرش دست به این جنایت زده است.

ساعت 2:30 بامداد سه بهمن، مرگ زن جوانی بر اثر تیراندازی در خیابان صفا شرق تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.

بعد از گزارش این حادثه، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه نامزد زن جوان گفت: همسر اولم را طلاق دادم و از او یک بچه دارم که پیش مادرم زندگی می‌کند. مدتی قبل نیز با درسا، زن جوانی که کشته شد، نامزد کردم. من شغل آزاد دارم و چند ماه قبل با مرد جوانی به نام اردلان آشنا شدم. او از من خواست با خودروام، بسته‌ای را برایش انتقال دهم. قرار بر این شد برای انتقال این بسته 40 میلیون تومان دریافت کنم.

او ادامه داد: پیشنهاد خوبی بود و قبول کرده و به محل قرار رفتم. اردلان یخچال‌های کوچک مسافرتی را به من داد و گفت داخل آن اکالیپتوس است و از من خواست آن را به آدرسی که گفته بود، برسانم. من بدون اینکه داخلش را ببینم آنها را به آدرسی که داده بود رساندم اما بعد از مدتی او به سراغم آمد و مدعی شد که داخل یخچال مقدار زیادی مواد مخدر از نوع شیشه بوده اما مشتری‌ها با من تماس گرفته‌اند و گفته‌اند به جای شیشه به آنها زاج تحویل داده‌ای. او مرا متهم کرد که مواد را جابه‌جا کرده‌ام وگفت، یا باید هزینه شیشه‌ها را بدهی یا 40 میلیون تومانی را که داده بودم برگردانی. هرچه به او گفتم من اصلاً داخل بسته را نگاه نکردم و نمی‌دانم چه چیزی داخل آن بوده، باور نکرد.

مرد جوان گفت: از آنجا که بعد از جدایی از همسرم، فرزندم را نزد مادرم گذاشته‌ام او به مقابل خانه مادرم رفته بود و تهدید کرده بود که اگر محموله‌اش را برنگردانم، بچه‌ام را می‌دزد. شب حادثه هم من به همراه نامزدم سوار بر خودرو بودیم که ناگهان او به تعقیب ما پرداخت و بعد از لحظاتی هم شروع به تیراندازی کرد. نامزدم حتی گوشی تلفن همراهش را برداشت و شروع به فیلمبرداری کرد. 15 ثانیه‌ای از این فیلمبرداری نگذشته بود که یکی از تیرها به نامزدم برخورد کرد و او را به کام مرگ کشاند.

بدین ترتیب با توجه به اظهارات مرد جوان، وی بازداشت شد و بازپرس دستور بررسی صحت‌وسقم ادعای وی و همچنین دستور شناسایی و دستگیری اردلان و تحقیقات از وی را صادر کرد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید