شرط مهم ساپینتو برای تمدید قرارداد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰
    کد خبر :993915
ساپینتو عذرخواهی

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برای تمدید قرارداد فصل آینده خود شرط مهمی مد نظر قرار دارد.

مذاکرات برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو به جهت اینکه او د در لیگ بیست و سوم هم هدایت استقلال را برعهده داشته باشد از چند روز قبل آغاز شده است و حجت‌الله کریمی مرتب در حال سبک و سنگین کردن وضعیت با این مربی پرتغالی است.

آنها بابت مسائل مالی مشکل چندانی ندارند و کار با همان توافقی که تابستان سال گذشته انجام شد، می‌تواند جلو برود. کریمی این وعده را هم داده که به زودی تمام مطالبات معوقه سرمربی آبی‌پوشان را پرداخت خواهد کرد اما با این وجود ساپینتو یک شرط ویژه برای ادامه همکاری دارد و از مدیر استقلال خواسته این شرط حتماً محقق شود.

ریکاردو ساپینتو می‌خواهد تیمش اردوی آماده سازی پیش فصل در خارج از کشور داشته باشد و برای انجام چنین کاری راهی یکی از کشورهای اروپایی شود. اتفاقی که بر اساس ادعای سرمربی استقلال قرار بود همین فصل در خلال تعطیلات نیم فصل رخ بدهد و استقلال راهی پرتغال شود اما با توجه به برکناری مصطفی آجورلو و روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده قضیه کنسل شد.

حالا ساپینتو می‌خواهد تیمش حتماً قبل از شروع لیگ بیست و سوم در یک کشور اروپایی اردو بزند. اردوی تدارکاتی پیش‌فصل استقلال در تابستان سال گذشته به میزبانی ترکیه برگزار شد.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید