شخصیت شناسی با کمک انگشتان دست

    کد خبر :957012
شخصیت شناسی

۳ شکل مختلف از انگشت دست را مشاهده می‌کنید که از بین آن‌ها باید یکی را انتخاب کنید تا ویژگی مهم شخصیتی خودتان را کشف کنید.

شخصیت شناسی

انگشتان شما شبیه کدام یک از انگشت های زیر است؟

از روی انگشتان دست خود بفهمید چه شخصیتی دارید

پاسخ:

اگر انگشت شما شبیه انگشت شماره A است

شما فردی بسیار وفادار هستید اما اگر مورد غفلت و بی توجهی قرار بگیرید، رفتارتان را تغییر می‌دهید. بنابراین شما همیشه از طرف فرد مقابل خود خواستار توجه و حمایت هستید. به هر حال با توجه به این خصوصیات اکثر اوقات طرف مقابل تان را خسته می‌کنید و آن ها را از دست می‌دهید.

اگر انگشت شما شبیه شماره B است

شما معمولاً فردی آرام، برنامه‌ریز و هدفمند هستید. گرچه روحیه آرام شما گاهی اوقات در شرایط متفاوت احتمالاً تغییر کند. در هر صورت با توجه ویژگی‌هایی که دارا هستید سعی می‌کنید که در زندگی برنامه‌ریزی‌های منظم داشته باشید، به طوری که بتوانید به اهداف مشخص شده خود دست پیدا کنید.

از طرفی می‌توان گفت که شما با توجه به روحیه صبر و بردباری‌تان اغلب عاقلانه رفتار می‌کنید و سعی می‌کنید در ارتباطات خود با اطرافیانتان دچار تغییرات خُلقی نشوید و این موضوع سبب شده است که دوستانتان احترام ویژه‌ای برای شما قائل باشند.

اگر انگشت شما شبیه انگشت شماره C است

شما با توجه به این که فردی معتمد و راستگو هستید اطرافیان خودتان را به سوی خود جذب می‌کنید. از سوی دیگر شما فردی اهل تامل و اندیشه هستید که این ویژگی بارز در شما، سبب می‌شود که قبل از هر گونه اقدامی‌ حتما در ابتدا به نتیجه آن کار فکر کنید.

در نهایت شما فردی عاقل هستید که در کنترل هیجانات به خوبی عمل می‌کنید که این ویژگی سبب می‌شود که عواطف و هیجاناتتان را از دیگران پنهان کنید و قبل از شکل‌گیری هر گونه رابطه عاطفی به خوبی در مورد آن فکر کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید