شاسی بلند جتور داشنگ i-DM هیبریدی چری رونمایی شد

    کد خبر :991488
جتور داشنگ i-DM

شرکت جتور به تازگی از شاسی بلند جمع و جور و پلاگین هیبریدی داشنگ  i-DM مدل 2023 رونمایی کرده که اسپرت به نظر رسیده و آپشن‌های بسیاری دارد.

بازتاب-محصول جتور در سه مدل با محدوده قیمتی 21 تا 24 هزار دلار به فروش خواهد رسید. مهم‌تر از همه، خودروی جدید دارای یک نیروگاه متحرک VtoL بوده که قدرت تا 3 کیلووات را پشتیبانی می‌کند، این مدل وسیله نقلیه را می‌توان به عنوان منبع برق سیار برای تامین انرژی وسایلی مانند لوازم خانگی استفاده ‌شود.

جتور داشنگ i-DM

جتور داشنگ i-DM که به عنوان یک SUV جمع و جور شناخته می‌شود، ابعادی 4590 در 1900در 1690 میلی متری دارد و فاصله بین دو محور آن 2720 میلی متر است. این خودرو در شش رنگ بیرونی مشکی، سفید، آبی، خاکستری فانتوم، خاکستری مهتابی و سبز به فروش می‌رسد. از نظر ظاهری، خطوط تیز، دستگیره‌های محبوب بازشو و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی بزرگ، موجب جذابیت طراحی و اسپرت جلوه دادن این خودرو شدند.

جتور داشنگ i-DM

نمای جلو دارای طراحی چراغ‌های جلو و جلوپنجره بدون قاب با عناصر پوسته‌دار است که به داخل بدنه خودرو بیرون زده است. قسمت عقب دارای طراحی چراغ Y شکل، اسپویلر سقفی و چهار خروجی اگزوز است. جتور داشنگ i-DM مجهز به موتور 1.5تی و سیستم هیبریدی گیربکس 3 سرعته DHT با حداکثر قدرت 240 کیلووات و حداکثر گشتاور 545 نیوتن متر است. ظرفیت باتری 19.27 کیلووات ساعت بوده و مصرف سوخت 1.7 لیتر در 100 کیلومتر، برد الکتریکی خالص 80 کیلومتر و برد کروز کلی 1000 کیلومتر است. این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود.

جتور داشنگ i-DM

فضای داخلی از طراحی مینیمالیستی و مدرنی برخوردار است. سه طرح رنگی برای تریم داخلی تدارک دیده شده که باید به آبی و سفید، خاکستری و سفید، سیاه و قرمز اشاره کرد. این خودرو به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش مرکزی بزرگ 15.6 اینچی، کلاستر 8 اینچی و نمایشگر هد آپ دیسپلی است. حداقل دکمه‌های فیزیکی روی داشبورد یا کنسول مرکزی تعبیه شد.

جتور داشنگ i-DM

از نظر ایمنی، سیستم کمک رانندگی سطح 2 با ویژگی‌هایی از جمله دستیار پارک بصری پانوراما 540 درجه که با رادار عقب و کروز کنترل تطبیقی محقق می‌شود، در دسترس است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به استارت از راه دور، ورود بدون کلید و شارژ بی سیم در کنسول مرکزی اشاره کرد.

جتور ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد و سپس به سایر بازارها همچون ایران خواهد رسید. جتور یکی دیگر از زیربرندهای چری بوده و این کمپانی چینی تاکنون زیربرندهای متعددی تاسیس کرده تا به افزایش تنوع محصولات خود بپردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید