شاخص بورس ۸ هزار واحد افت کرد

    کد خبر :887748
شاخص بورس ۸ هزار واحد افت کرد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 4میلیارد و 538میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 968میلیارد تومان در بیش از 286هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 8036واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 276هزار و 24واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی توسعه معادن و صندوق معدنی خاورمیانه، پتروشیمی نوری و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمان و تولیدی فولاد سپید فراب کویر با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4میلیارد و 632میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 89میلیارد تومان در 243هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 74واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 493واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های پویا زرکان آق دره، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید