سیگنال همکاری قالیباف به رئیسی از تریبون مجلس

    کد خبر :820622
سیگنال همکاری قالیباف به رئیسی از تریبون مجلس

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی ،برای رفع مشکلات مردم با کمال همدلی و همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت، به میدان خواهد آمد.

محمد باقر قالیباف در آغاز نشست جلسه علنی امروز- دوشنبه-با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت:این روزها اتفاق مهمی در تاریخ کشور رقم خورد و به لطف الهی و هدایت‌های هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب یک بار دیگر مردم نجیب و دوست داشتنی ایران خلاف تصورات اولیه حماسه‌ای بس بزرگ آفریدند .

وی گفت: علیرغم نگرانی‌ها از شیوع بیماری کرونا و با وجود دلخوری‌های فراوان از شرایط اقتصادی و گرانی‌های لجام گسیخته و ناکارآمدی‌ها مردم پای صندوق‌های رای آمدند و با ایجاد پشتوانه مردمی برای اقتدار نظام باعث سرافرازی ایران عزیز و حفظ امنیت و وحدت ملی و جلوگیری از آسیب دشمنان به این مرزو بوم شدند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: باید با همه وجود شاکر این عنایت الهی و قدردان وجود چنین رهبری حکیم بود و به فهم درک و بالای سیاسی چنین مردمی افتخار کرد و در برابر این نجابت و مسئولیت‌پذیری ملی احساس تکلیفی صد چندان کرد.

تعهد می‌دهیم با پایان موسم انتخابات مشکلات شما را فراموش نکنیم

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر خالصانه از ملت فهیم و نجیب ایران اعلام می‌کنیم که ملت بزرگوار ایران؛ شما با حضور خود همه ما مسوولان را بیش از گذشته مدیون همراهی و حمایت خود کرده اید و ما به شما تعهد می‌دهیم که با پایان یافتن موسم انتخابات پیگیری مسایل و مشکلات شما عزیزان را به فراموشی نسپاریم و هیچ روزی را بدون تلاش برای ایجاد آسایش و آرامش برای شما به پایان نرسانیم و هیچ شبی را بدون داشتن دغدغه زندگی شما سپری نکنیم.

قالیباف اظهار داشت: همچنین ضروری است از نخبگان و آن دسته از فعالان سیاسی که نسبت به صحنه انتخابات منتقد بودند اما حاشیه نشینی و فرصت طلبی را در پیش نگرفتند و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند تشکر ویژه کنم. حقیقتا آنها در پیشگاه الهی، مردم و تاریخ کشورمان روسفید هستند. بی‌شک اجر این بصیرت و وظیفه شناسی آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود:در این بین بر خود فرض می‌دانم در پیشگاه حضرت حق بابت وجود رهبری حکیم و فرزانه سجده شکر به جا آوریم که در یکی از مهمترین انتخابات‌های تاریخ جمهوری اسلامی ضمن تاکید بر میدان دادن به ساختارهای قانونی کشور، صحنه گردان اصلی مشارکت بالای مردم در انتخابات بودند از درگاه خداوند منان عزت سلامتی و طول عمر با برکت را برای این نعمت بی‌بدیل مسئلت داریم.

قالیباف تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ استقلال قوا و انجام وظایف قانونی تمام ظرفیت و توان خود را در جهت ایجاد کمال همدلی و نیز انجام همکاری همه جانبه و هم افزایی با دولت منتخب ملت، به میدان خواهد آمد تا ان‌شاالله با کارآمدی نتایج ملموس و موثر در رفع زندگی مشکلات مردم حاصل شود و مردم بتوانند طعم‌شیرین خدمت‌رسانی نیروهای انقلابی را بچشند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها اتفاق مهم دیگری نیز رقم خورده است ، آن هم انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط میلیون‌ها نفر از شهروندان در اقصای نقاط کشور است، این افراد نقش ملموسی در خدمات دهی به مردم خواهند داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک به منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از همه منتخبان می‌خواهم با انتخاب شهرداران و دهداران قوی و پرهیز از هرگونه حواشی اقتصادی و سیاسی و با تمرکز بر خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، دوران جدیدی از مدیریت محلی و شهری را در کشور رقم بزنند.

قالیباف افزود: وظیفه دارم به منتخبین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تبریک عرض نمایم و همکاران جدیدمان در مجلس همسنگرانمان در جبهه جهاد و کارآمدی هستند پیشاپیش حضورشان را خوش آمد می گوییم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرایی مطالبات ایشان از نمایندگان صورت گرفته است موضوعات مربوط به مراقبت فردی و جمعی جهت اجتناب از آسیب‌های مجلس و ایجاد بستر لازم برای زیست مومنانه نمایندگان انقلابی در گفتار و عمل در دوره نمایندگی، رعایت اولویت‌ها تقنینی کشور، کیفی کردن قوانین، حل معضل تراکم قوانین همچنین در بین مردم بودن در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش ایرنا، وی در پایان گفت: امیدواریم با همراهی همه نمایندگان محترم در این زمینه هم کارنامه قابل قبولی را ارائه کنیم و برخی مطالبات چندین ساله ایشان را به سرانجام برسانیم و همه ما در مجلس ،دولت جدید و مدیریت‌های محلی و شهری جدید بتوانیم با عقلانیت انقلابی و تلاش مضاعف روحی تازه به کالبد ساختار مدیریتی کشور بدمیم و مردم را به داشتن زندگی خوب توام با آرامش و آسایش امیدوار کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید