سیتی ۲ رئال یک / رئال توسط شاگردان گواردیولا حذف شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵
    کد خبر :736982

در دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک این تیم را شکست دهد تا زیدان که پیش از این سه جام قهرمانی را با رئال بالای سر برده بود در این فصل ناکام بماند.

رئال مادرید که در دور رفت با نتیجه‌ی دو بر یک شکست خورده بود به دنبال کامبک در این بازی بود اما در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مهلک واران کار رئال مادرید بسیار سخت شد. واران در دقیقه‌ی ۸ با اشتباهی مضحک توپ را به ژسوس داد و ژسوس هم با پاس به استرلینگ او را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و رحیم استرلینگ هم دروازه‌ی رئال را گشود. رئال در ادامه‌ی کار بهتر بازی کرد و در دقیقه‌ی ۲۸، کریم بنزما روی پاس رودریگو با ضربه‌ی سر دروازه را باز کرد تا امید به رختکن رئال مادرید بازگردد.

در نیمه‌ی دوم باز هم رئال مادرید ضعیف ظاهر شد و بازی دست شاگردان پپ گواردیولا بود. باز هم واران روی یک اشتباه مهلک دیگر توپ را با ضربه‌ی سری ناقص در مقابل گابریل ژسوس قرار داد و او را با کورتوا تک به تک کرد و ژسوس هم به راحتی گل دوم سیتی را زد و آب سردی روی پیکر بی جان رئال مادرید ریخت. پس از آن حملات رئال مادرید بی فایده بود تا من سیتی راهی دور بعد شود.

به گزارش همشهری آنلاین ،در مجموع منچستر سیتی با نتیجه‌ی چهار بر دو رئال را شکست داد و در دور بعد به مصاف لیون خواهد رفتکه یوونتوس را حذف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید