سوپراسپرت هایپر SSR در کمتر 2 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می‌رسد

    کد خبر :940764
هایپر SSR

شرکت GAC پیشتر برند الکتریکی AION خود را تاسیس کرد تا از این پس محصولات برقی آن تحت همین برند راهی بازار شود. در این بین از یک سوپراسپرت جدید موسوم به هایپر SSR رونمایی به عمل آمد.

بازتاب-‌‌ گفته شده هایپر SSR در کمتر از 1.9 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می‌رسد. بنابراین سریع‌ترین خودرو سوپراسپرت تولید انبوه در جهان به شمار می‌رود. دو نسخه از این خودرو وجود دارد، Hyper SSR با قیمت 1.286 میلیون یوان و نسخه Hyper SSR Ultimate با قیمت 1.686 میلیون یوان. به طور رسمی در اکتبر سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید و تحویل مشتریان خواهد شد.

سوپراسپرت هایپر SSR در کمتر 2 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می‌رسد-1

نمای بیرونی شبیه به بیشتر خودروهای سوپراسپرت دو درب است که درب‌های گالوینگی دارد و در داخل نیز دو صندلی اسپرت لحاظ شد. طراحی مدرن و اسپرتی شامل هایپر SSR شرکت گک شده و مدلی سریع و مدرن است. شرکت سازنده بدنه را 100 درصد از فیبرکرن ساخته تا آیرودینامیک را بالا برده و دوام را نیز افزایش دهد.

طراحی این مدل شباهتی به خودرو کانسپت ENPULSE دارد. در عقب یک اسپویلر برقی قرار گرفته و در قسمت زیرین نیز فیبرکرنی به کار گرفته شد. در کابین داخلی نیز از یک نمایشگر اصلی 12.3 اینچی لمسی در کنسول وسط و یک نمایشگر 8 اینچی دیجیتالی در بخش پشت آمپر به کار گرفته شد.

سوپراسپرت هایپر SSR در کمتر 2 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می‌رسد-2

در بخش فنی، هایپر SSR از ساختار چهار چرخ محرک برخوردار بوده و به قدرت 1225 اسب بخار هم می‌رسد. بی‌شک GAC و AION محصولی ارائه خواهند داد که سریع و آینده‌نگرانه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید