واریز سود سهام جاماندگان

    کد خبر :911796

طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، فردا جاماندگان دریافت سود سهام عدالت، سود‌های ۵۷۵ و یک میلیون و ۸۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد.

آقای حسنلو گفت: از امروز کار انجام محاسبات برای واریز سود جاماندگان سهام عدالت را آغاز کردیم و نهایتا تا فردا واریز سود به حساب شبای سهامداران انجام خواهد شد. افرادی که سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارند، سود ۵۷۵ هزار تومانی دریافت خواهند کرد و آن دسته از سهامداران عدالتی که سهامشان یک میلیون تومان است، یک میلیون و ۸۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

معاون فناوری‌ و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی می‌گوید: اگر افرادی هم باشند که سود سال‌های قبل را دریافت نکرده باشند، این سود که مربوط به سال ۸۸ می‌شود نیز واریز خواهد شد.

به گفته او، شماره شبای متوفیان بلافاصله بعد از فوت در سیستم بانکی بلوکه می‌شود و سود این دسته از سهامداران نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی محفوظ است. تا پایان شهریور سامانه تقسیم ارث متوفیان راه اندازی خواهد شد تا هم سهام عدالت و هم سود آن بین وراث تقسیم شود.

یش‌تر شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بود که آن دسته از سهامداران عدالت که سود سال ۹۸ و ۹۹ خود را دریافت نکرده‌اند باید تا ۳۰ اردیبهشت شماره شبای بانکی خود را در سامانه سجام به روز کنند و آن دسته از سهامدارانی که نتوانسته‌اند در مهلت مقرر این کار را انجام دهند سودشان نزد این شرکت محفوظ است.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید