سوبارو نسخه 2022 ایمپرزا را معرفی کرد

    کد خبر :820499

شرکت سوبارو همانند دیگر رقبا خود به تازگی تصمیم گرفت مدل واگن و سدان ایمپرزا را در نسخه 2022 معرفی کند. گزینه‌ای که طراحی بروزرسانی شده و پیشرانه قوی در سگمنت خود دارد که می‌تواند مناسب برخی افراد باشد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– سوبارو هم‌زمان با معرفی مدل 2022 ایمپرزا، قیمت و شرایط فروش آن در بازار آمریکای شمالی را نیز اعلام کرد. مدل جدید شامل تغییراتی شده اما لیست قیمت آن دستخوش نوسان خاصی نشده است. این می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان سوبارو باشد.

اولین چیزی که در ایمپرزا 2022 جلب توجه می‌کند، رنگ جدید آبی موسوم مروارید کبود است. این رنگ جدید در تمام مدل‌ها یعنی نسخه‌های 5 و 4 در نیز قابل سفارش است. علاوه‌ براین سوبارو چهار تیپ مختلف از این خودرو را به صورت پایه، اسپرت، پرمیوم و لیمیتد در نظر گرفته است. در حالی که تیپ لیمیتد را می‌توان تنها روی مدل 5 در سفارش داد.

در داخل کابین بر حسب تریم انتخابی، دو گزینه رنگ مشکی و سفید عاجی دیده می‌شود. هم‌چنین پوشش چرم در تریم‌های فول‌ نیز به صورت استاندارد تعبیه شده است. در این خودرو پکیج فناوری بینایی کمکی راننده (شامل ترمزگیری خودکار قبل از تصادف و مدیریت دریچه گاز)، هشدار تغییر لاین، دستیار نگه داشتن در خط و هشدار نوسان در حرکت نیز دیده می‌شود. البته سیستم پایش رفتار خودروی جلویی نیز روی آن وجود دارد که در صورت راهنما زدن و ترمزگیری، به صورت هوشمند تغییر مسیر می‌دهد.

در حالی که سوبارو ایمپرزا یکی از معدود کامپکت‌های خانوادگی در بازار آمریکا به حساب می‌آید، ولی از طرفی هنوز هم تنها گزینه‌ای در کلاس خودش است که با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. تمام مدل‌ها مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری تخت با 152 اسب‌بخار قدرت و 197 نیوتن‌متر گشتاور هستند.

روی سوبارو ایمپرزا 2022 هنوز هم جعبه‌دنده 5 سرعته دستی برای مدل پایه سدان و مدل پایه و اسپرت هاچ‌بک دیده می‌شود. گزینه دیگر هم استفاده از جعبه‌دنده CVT ابداعی سوبارو موسوم به Lineartronic است.

قیمت پایه سوبارو ایمپرزا 2022 چیزی معادل 18 هزار و 795 دلار برای مدل پایه سدان است. در حالی که عالی‌ترین ویرایش یعنی هاچ‌بک لیمیتد قیمتی 26 هزار و 395 دلاری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید