سلطانی‌فر: محیط ورزش را به محیط سالم و امن تبدیل کنیم

    کد خبر :25972

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر امروز حال ورزش خوب است مرهون آرامش و امنیتی است که امام خمینی(ره) به ما اعطا کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، عصر دوشنبه و در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) جامعه ورزش و جوان به دیدار یادگار ایشان حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی رفت.

در این دیدار مسعود سلطانی فر ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و تاکید به استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم ارزش های والای امام راحل را به نسل بعد منتقل کنیم و اگر امروز حال ورزش خوب است مرهون آرامش و امنیتی است که این مرد بزرگ به ما اعطا کرد.

وزیر ورزش و جوانان نتیجه کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را با توجه به تعداد ورزشکارانمان بیش از حد انتظار تصور کرد و گفت: ما انتظار کسب حداکثر ۸۴ مدال داشتیم درحالیکه ۹۸ مدال کسب کردیم. فوتبال ساحلی و فوتسال ما سوم دنیاست. بانوان ما قهرمان فوتسال آسیا شدند و تیم ملی فوتبال بزرگسالان در آستانه صعود به جام جهانی است.

او سپس به مقایسه حضور قبل و بعد از انقلاب کاروان ایران در المپیک پرداخت و گفت: از شانزده المپیکی که حضور داشته ایم ۸ دوره بعد از انقلاب بوده است و سه چهارم مدال های ما هم بعد از انقلاب کسب شده است. از ۱۸ مدال طلای ما ۱۴ مدال بعد از انقلاب بوده است. در المپیک ریو بیشترین تعداد ورزشکار را داشتیم و قدرتمندانه برای بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ آماده می شویم. بسیار امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ۲ الی ۳ رشته جدید مثل سنگ نوردی، تیراندازی و کاراته صاحب مدال شویم.

سلطانی فر گفت: جایی که امروز در آن هستیم یک دنیا خاطره درون خود دارد. تغییر تاریخ ایران و منطقه از همینجا به دستان مردی کلید خورد که وقتی دهان باز میکرد همه اشک می ریختند. امام راحل بر اصول مردانگی و مروت و جوانمردی در ورزش تاکید جدی داشت و اکنون که ما میراث دار او هستیم باید همین راه را برویم.

وی با بیان اینکه باید همه فکرها را روی هم بریزیم و محیط ورزش را به محیط سالم و امن تبدیل کنیم، گفت: پیروزی بزرگ ملت ایران در حماسه انتخابات و حضور ۴۰ میلیونی آنان پایه های مقبولیت و مشروعیت انقلابی را که امام خمینی(ره) بنا کرد محکم تر ساخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید