سعید معروف: کره حیرت‌انگیز بازی کرد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱
    کد خبر :672700

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه کره‌جنوبی در دیدار با ایران حیرت‌انگیز بازی کرد، گفت: بازی امروز تجربه خوبی بود و باید مقابل هر تیمی با توان ۱۰۰ درصدی بازی کنیم.

سعید معروف در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر کره‌جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک، افزود: اول به بازیکنان تیم کره تبریک می‌گویم چون حیرت‌انگیز بازی کردند و فشار زیادی به تیم ایران آوردند. خیلی خوشحالم که در ست پنجم، روی بازی تمرکز داشتیم و پیروز شدیم.

وی با بیان این که تیم ایران انگیزه زیادی برای رفتن به فینال و کسب سهمیه المپیک دارد، تصریح کرد: اما در برخی دقایق بازی با کره، اشتباهاتی داشتیم اما برای بازیکنان و والیبال ایران، از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم.

معروف در پاسخ به پرسشی درباره محتوای صحبت‌هایش با بازیکنان در هنگامی که تیم ایران از حریف عقب بود، گفت: مسئله خاصی نبود و صحبت‌های تاکتیکی انجام نمی‌شد. کره خیلی خوب بازی کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد و من به بازیکنان تاکید می‌کردم که باید تمرکز خود را حفظ کنیم چون در هر لحظه امکان دارد همه چیز را ببازیم و از دست بدهیم.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: تیم ایران ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و در طول بازی، همکاری خیلی خوبی با یگدیگر دارند و همدیگر را خیلی خوب درک می‌کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره درد کمرش در اواخر مسابقه با کره نیز گفت: این درد را از شب گذشته احساس کردم و در ابتدای مسابقه مشکلی نداشتم ولی وقتی بازی طولانی شد و بیش از دو ساعت طول کشید، یعنی در ست پنجم درد زیادی احساس کردم و اواخر بازی نیاز داشتم دردم از سوی دکتر تیم، بررسی شود.

وی درباره دیدار فینال با یادآوری این که هنوز حریف فینال را نمی‌دانم چه تیمی است، گفت: در هر صورت، بازی فردا مثل پنالتی زدن در فوتبال است که هر تیمی ۵۰ درصد شانس دارد. بازی امروز را باید فراموش و خودمان را برای بازی فردا، خوب ریکاروی کنیم.

معروف افزود: در بازی فینال، نیاز به تلاش بیشتری داریم و بسیار استرس بیشتری خواهیم داشت. بازی امروز تجربه خوبی بود و باید بدانیم که مقابل هر تیمی، باید با توان ۱۰۰ درصدی بازی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید