سری گلکسی اس 24 سامسونگ 7 سال آپدیت دریافت می کنند

    کد خبر :1047611
سری گلکسی اس 24 سامسونگ 7 سال آپدیت دریافت می کنند

شرکت سامسونگ در روز 27 دی از سری گوشی گلکسی اس 24 پرچمدار رونمایی خواهد کرد و اکنون اطلاعات جالبی منتشر شد.

بازتاب-منبع Android Headlines جزئیات جالب جدیدی در مورد پرچمداران آینده سامسونگ یعنی Galaxy S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra منتشر کرده است. گزارش شده که دستگاه‌ها نه به مدت پنج سال، همانطور که در حال حاضر برای شرکت کره‌ای مرسوم است، بلکه به مدت هفت سال آپدیت خواهند شد و این یعنی تا سال 2031 آپدیت دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، یک نکته مهم است ما فقط در مورد بروزرسانی امنیتی صحبت نمی‌کنیم بلکه تلفن‌های هوشمند هفت آپدیت اصلی اندروید را کسب خواهند کرد که شامل رابط کاربری اختصاصی One UI هم می‌شود.

 گلکسی اس 24

بنابراین افرادی که سری اس 24 را تهیه می‌کنند، سال‌ها با خیالی راحت می‌توانند دستگاه را به کار گرفته و از آن استفاده کنند. از این رو اگر همیشه به دلیل عدم دریافت آپدیت گوشی خود را به فروش می‌رساندید، اکنون دیگر نیازی نیست و این امکان فراهم شده تا سال‌ها گوشی هوشمند موردنظر را به کار گیرید.

در حال حاضر سامسونگ 4 سال آپدیت ارائه می‌دهد و گوگل با آپدیت 5 ساله، بیشترین مدت زمان پشتیبانی را دارد. حال اگر سامسونگ بتواند به وعده خود عمل کند، بیشترین مدت زمان را در میان رقبا کسب خواهد کرد و این امر موجب خواهد شد تا علاقمندان بیشتری تمایل پیدا کنند، گوشی از برند سامسونگ خریداری نمایند. سری اس 24 یک هفته دیگر از راه خواهند رسید و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند. این سری که سه مدل داشته از سخت افزار قدرتمند و پرچمدار با هوش مصنوعی بسیار قوی راهی بازار می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید