سری آیفون 15 دارای سرعت وای فای بیشتری خواهند بود

    کد خبر :970230
سری آیفون 15

اپل در نظر دارد سال 2023 نسل جدید آیفون را تحت عنوان سری آیفون 15 معرفی کند. این خانواده چهار مدل خواهد داشت همچون سال جاری اگرچه برخی شبهاتی وجود دارد.

بازتاب-گفته می‌شود سال 2023 چهار مدل آیفون 15 معرفی خواهد شد که باید به آیفون 15، آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 اولترا اشاره کنیم. در سوی دیگر گفته شده مدل پلاس وجود داشته و نسخه اولترا سال 2024 از راه می‌رسد.

به هر حال در گزارش تازه انتشاریافته مشخص شده که اپل قصد دارد فناوری Wi Fi 6E را در نسل بعدی آیفون‌های خود تعبیه کند. این ویژگی موجب خواهد شد تا دستگاه‌ها سرعت اتصال به شبکه وای فای سریع‌تر و امن‌تری داشته باشند. در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی پرچمدار نسل جدید چنین ویژگی را داشته و حتی لپ تاپ‌های نسل جدید هم با این قابلیت از راه می‌رسند. اما اپل همیشه دیرتر از رقبا عمل کرده و یک فناوری را با فاصله زمانی ارائه می‌دهد.

سری آیفون 15

اطلاعات بیشتری از سری آیفون 15 در دست نیست و تنها شایعاتی دست به دست می‌شوند. از جمله اینکه تمامی چهار مدل آیفون 15 دارای نمایشگری با قابلیت داینامیک آیلند هستند و در سوی دیگر مدل‌های پرو با 8 گیگابایت رم و مدل‌های ساده با 6 گیگابایت رم از راه خواهند رسید.

همچنین باید به چیپست A17 بایونیک هم پرداخت که در سری پرو قرار گرفته و مدل‌های ساده نیز با چیپ A16 بایونیک سال 2022 به فروش خواهند رسید. اطلاعات کافی و دقیق نیست، بنابراین بهتر بوده منتظر باشیم جزئیات بیشتر دردسترس قرار گیرد. اپل سعی دارد نسل جدید آیفون‌ها را با بهبودی در طراحی و مشخصات راهی بازار کند.

در اخباری مرتبط نیز سال 2023 اپل واچ سری 8 با نام اپل واچ ایکس رونمایی خواهد شد و از تحولاتی در طراحی و ویژگی‌ها برخوردار می‌شود. انتظار داریم در جریان رویداد سپتامبر 2023 اپل سری آیفون 15 را در چهار مدل موردبحث مشاهده کنیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید