سرویس جدید و کاربردی ایکس راه اندازی می شود

    کد خبر :1054140

ایلان ماسک تأیید کرد که ایکس در آینده یک سرویس ایمیل خواهد داشت تا جایگزینی برای جیمیل گوگل باشد.

هدف ایلان ماسک از خرید توییتر، تبدیل آن به اپلیکیشن ایکس یا «همه‌چیز» بود تا تمام نیازهای کاربران را برطرف کند. او حالا اخیراً اعلام کرده که سرویس ایمیل X هم در راه است تا احتمالاً جایگزینی برای جیمیل گوگل باشد.

ایلان ماسک در پاسخ به مهندس ارشد امنیت ایکس که پرسیده بود چه زمانی ممکن است پلتفرم سرویس ایمیل Xmail را بسازد، گفت این سرویس در راه است. نام Xmail به سبکی مشابه Gmail، از ترکیب X و Mail ساخته شده و می‌تواند نام نهایی سرویس ایمیل این شرکت باشد.

ایلان ماسک در ایکس جایگزینی برای جیمیل ارائه می‌کند

در واکنش به این پست، عده‌ای از کاربران اعلام کرده‌اند که با راه‌اندازی این سرویس، به‌سرعت جیمیل را ترک کرده و از Xmail استفاده خواهند کرد. همچنین عده دیگری از کاربران خواستار سرویس‌های مشابه دیگری با نام ایکس شدند. موتور جستجو، گوشی هوشمند و حتی سرویس‌هایی شبیه گوگل داکس ازجمله مواردی بودند که کاربران به آن‌ها اشاره کردند.

ایلان ماسک ایکس

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی درباره راه‌اندازی سرویس ایمیل ایکس در دسترس نیست، اما حالا باید منتظر باشیم تا این سرویس نیز به‌عنوان بخشی از سوپراپلیکیشن ایکس در دسترس کاربران قرار بگیرد. البته فعلاً نمی‌دانیم که عرضه این سرویس در کدام نقطه از برنامه سنگین و فشرده ایکس قرار خواهد گرفت و چه زمانی می‌توانیم منتظر رونمایی رسمی از آن باشیم.

با توجه به اتفاقات اخیر در سرویس هوش مصنوعی تولید تصویر گوگل که انتقادات شدید ایلان ماسک را به‌دنبال داشت، حالا طرفداران او نگاه تندتری نسبت به محصولات این غول دنیای جستجو پیدا کرده‌اند.

ایکس چندی قبل مجوز ارائه خدمات مالی را از ایالت‌های آمریکا دریافت کرده بود تا خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهد. ماسک پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد کاربران حتی پرداخت‌های خود را از طریق ایکس انجام دهند و نیازی به اپلیکیشن‌های دیگر نداشته باشد. به‌نظر می‌رسد که او برای توسعه این سوپراپلیکیشن از برنامه چینی وی‌چت الگوبرداری کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید