سرنگونی پهپاد اسراییلی در آسمان ایران

  • کامنت
  • چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۳۹
    کد خبر :985853
سرنگونی پهپاد اسراییلی در آسمان ایران

یک ریزپرنده شب گذشته به مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان حمله کرد.

شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۲) مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله یک ریزپرنده قرار گرفت، که در اثر اقدام به موقع پدافندی این ریز پرنده به هدف خود نرسید.

این دومین بار است که مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده‌ها قرار می‌گیرد. ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه هشتم بهمن‌ ماه سال گذشته نیز برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند که پیرو آن ساعتی بعد وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه را بیان و علت آن را «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این وزارتخانه اعلام کرد که طبق این اطلاعیه با تکیه بر تمهیدات پدافندی، یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

حمله ریزپرنده‌های اسراییلی به حریم مراکز دفاعی و حساس ایران در اصفهان

در برخی کانال‌های خبری اعلام شده است که سه‌شنبه شب، ریزپرنده‌های اسراییلی به حریم مراکز دفاعی و حساس ایران در اصفهان وارد شده‌اند.

گفته می‌شود این ریزپرنده‌ها سرنگون شده‌اند.

کانال نظامی صابرین نیوز نوشت: با نزدیک شدن یک پهپاد مشکوک به یک واحد صنعتی وابسته به وزارت دفاع در اصفهان، سامانه های حفاظتی آن را سرنگون کردند.

درهمین حال بعضی از ساکنان محلی اصفهان گزارش دادند که صداهای مهیب انفجار را نزدیک تاسیسات هسته‌ای شنیده اند

کانال تلگرامی روزنامه فرهیختگان هم با انتشار توییتی از یک فعال فضای مجازی از ادعای حمله مجدد ریزپرنده‌های رژیم صهیونسیتی به مجتمع امیرالمومنین وزارت دفاع در اصفهان نوشت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید