سرمربی نساجی برکنار شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ۰:۴۰
    کد خبر :986588
حمید مطهری سرمربی نساجی شد

یک منبع مطلع در نساجی مازندران شامگاه شنبه از برکناری مطهری از سمت سرمربی‌گری تیم بزرگسالان این باشگاه خبر داد.

وی ادامه داد: تا فردا عصر برای انتخاب سرمربی موقت یا قطعی تیم نساجی مازندران تصمیم گیری خواهد شد.

تیم نساجی مازندران در هفته های گذشته عملکرد مثبتی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نداشته و از پنج بازی گذشته خود متحمل ۳ شکست و تنها به ۲ تساوی بسنده کرده است.

این تیم اکنون با ۲۵ بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و کسب ۲۴ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه دوازدهم قرار دارد.

مطهری در اولین فصل سرمربیگری در لیگ برتر با چالش‌های بزرگی مواجه شد وی که سال‌ها به‌عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر حضور داشت و تیم‌های زیادی را تجربه کرد، این فصل با پیشنهاد نساجی مازندران مواجه شد تا به‌عنوان نفر اول کادرفنی در تیمی لیگ برتری حضور پیدا کند.

مطهری به خوبی می‌دانست نساجی به لحاظ بودجه‌ای، محدودیت دارد و نمی‌تواند با تیم‌های دولتی رقابت کند اما او سعی کرد تیمی منسجم ببندد تا با اتحاد و تلاش بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند.

نساجی در هفته‌های ابتدایی، نتوانست نتایج خوبی بگیرد که این مسئله شایعه‌های زیادی در رابطه با برکناری مطهری به وجود آورد اما طولی نکشید که این تیم توانست به روزهای خوب برگردد و نتایج درخشانی کسب کند.

به این ترتیب نساجی هفته به هفته در جدول بالاتر آمد و در پایان نیم فصل اول حتی به رده پنجم هم رسید. با این شرایط، انتظار می‌رفت قرمزپوشان مازندرانی با تقویت شدن، در نیم فصل دوم روزهای بهتری را هم تجربه کنند اما بودجه پایین نساجی و البته گران شدن عجیب بازیکنان باعث شد مطهری نتواند بازیکنان مورد نظر را جذب کند.

با این اتفاقات، مطهری می‌دانست در نیم فصل دوم کار سختی دارد اما انتظار هر چیزی را داشت جز اشتباهات تأثیرگذار داوران که این اتفاق هم افتاد. نساجی مازندران در بازی با مس کرمان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد که مطهری نسبت به داوری و البته وقت تلف کردن عجیب بازیکنان حریف در زمین هم اعتراض شدیدی داشت.

به همین دلیل هم مطهری بعد از این بازی، از سرمربیگری نساجی مازندران استعفا داد. بعد از این استعفا مشخص شد دلیل اصلی این تصمیم، اعتراض هواداران نساجی به نتایج اخیر تیم بود که در فضای مجازی هم او را آزار می‌داد اما در نهایت باشگاه از سرمربی خود حمایت کرد تا شاید باز هم به روزهای خوب برگردند و کار را دنبال کنند.

بعد از این اتفاقات، حاشیه دیگری برای نساجی به وجود آمد که اعتراض اکبر صادقی به نیمکت‌نشینی بود. این مسئله هم تصمیم قاطع مطهری را به‌دنبال داشت و این بازیکن باتجربه با وجود وساطت دیگر بازیکنان نساجی، از تیم اخراج شد. باشگاه همچنان از مطهری حمایت می‌کرد اما این بار خبری از روزهای خوب و پیروزی نبود. نساجی در نیم‌فصل دوم هیچ بردی به دست نیاورد. آنها خیلی تلاش می‌کردند اما بودجه پایین و جذب نشدن بازیکنان مورد نیاز باعث شد شرایط برای آنها سخت شود که باز هم اعتراض هواداران شروع شد. هوادارانی که انگار از خیلی مسائل بی‌خبر هستند و فقط برد می‌خواهند. به هر حال نساجی در اهواز مقابل فولاد به میدان رفت که در آنجا هم شکست خورد. با این باخت شرایط متفاوت شد.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، پس از یازده هفته ناکامی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در مصاحبه‌ای که دیر وقت انجام شده بود، از هواداران عذرخواهی کرد: «واقعاً با شرایط سخت و ناگواری مواجه شدیم و اگر تیم‌های ته‌جدول کمی بیشتر امتیاز جمع می‌کردند، الان ما هم گزینه اصلی سقوط بودیم. در هر حال، خدمت همه هواداران عزیز و شریف نساجی نهایت عذرخواهی را اعلام می‌داریم. با توجه به شرایط موجود، روز شنبه (امروز) جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور اعضای هیأت مدیره به‌منظور بررسی وضعیت کادر فنی تا پایان فصل جاری، برگزار خواهد شد.

ایرنا/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید