سرقت ۱۴۰ میلیونی برای تشکیل زندگی مستقل

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۴۸
    کد خبر :517011
تشکیل زندگی مستقل

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق ۱۴۰ میلیون تومانی منزل خبر داد.

در تاریخ چهارم فروردین ماه امسال فردی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که بیش از یکصد و چهل میلیون تومان از اموال گرانبها و وجه نقد از منزلش سرقت شده که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

پس از اعلام خبر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بلافاصله کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل به همراه تیم بررسی صحنه سرقت به محل اعزام شدند، با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان مشخص شد سرقت از نوع داخلی بود است.

در تحقیقات مقدماتی، مالباخته اظهار داشت که برادر همسرش به هویت “بابک” مدتی است که با آنها زندگی می کند و اعتیاد به مواد مخدر داشته و به وی مظنون است. دستگیری مظنون اعلامی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که در تحقیقات اولیه مشخص شد بابک از زمان سرقت محل را ترک و بازنگشته و دارای یک دستگاه خودرو سواری ساینا است، لذا با ضن قوی کارآگاهان به بابک، طی اقدامات فنی صورت گرفته محل تردد وی در محدوده خیابان ملت مشخص شد که با بررسی‌های بیشتر کارآگاهان محل اختفای وی در یکی از هتل‌های واقع در خیابان ملت شناسایی و خودروی سارق نیز رویت شد.

به گزارش ایسنا، کارآگاهان طی هماهنگی با بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۲ تهران و هتل مذکور در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق شدند که در بررسی از اتاق وی مبلغ یکصدو هفت میلیون تومان وجه نقد کشف و به پایگاه منتقل می‌شود.

در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی ضمن اعتراف به سرقت اعلام داشت که حدود مبلغ ۳۰ میلیون تومان از وجه سرقتی را خرج کرده ام و علت سرقت را تشکیل زندگی شخصی و مستقل عنوان کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت ،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقرار صریح متهم و کشف مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان از سارق، با هماهنگی مقام قضایی الباقی وجه نقد تحویل مالباخته و متهم نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید