سدان لوکس G80 2025 جنسیس معرفی شد

    کد خبر :1040830
جنسیس

برکسی پوشیده نیست که بخش لوکس هیوندای موسوم به جنسیس تاکنون محصولات باکیفیت و جذابی عرضه کرده و اکنون این برند سدان لوکس جدید G80 خود را رونمایی کرد.

بازتاب- جنسیس در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از GV80 و GV80 کوپه 2025 رونمایی کرد و اکنون برند مورد اشاره جنسیس G80 مدل 2025 را معرفی کرده است. این سدان جدید ایده «ظرافت اسپرت» را در بر می‌گیرد و دارای جلوپنجره‌ای متفاوت بوده که توسط واحدهای نورپردازی تقسیم شده با فناوری آرایه میکرو لنز احاطه شد.

سپر جلوی اسپرت‌تر و رینگ‌های 20 اینچی «یادآور پروانه هواپیما» است. همچنین یک سپر جدید و اگزوز مخفی در عقب وجود دارد. جنسیس گفته که این مدل در ده رنگ، از جمله سایه جدید، بروکلین قهوه‌ای، در دسترس خواهد بود. جنسیس علاوه بر مدل استاندارد، G80 Sport به روز شده را به نمایش گذاشت. دارای یک سپر جلوی منحصر به فرد با ورودی‌های هوای تهاجمی است. این خودرو از سیستم اگزوز دوگانه با حاشیه V شکل پیروی می‌کند.

جنسیس

جنسیس G80 جدید در کابین داخلی بسیار لوکس و پیشرفته به نظر می‌رسد. خودرو دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی OLED است که ترکیبی از کلاستر دیجیتالی و سیستم اطلاعات سرگرمی بوده و این ویژگی جایگزین نمایشگرهای 12.3 و 14.5 اینچی قبلی می‌شود. این خودرو به داشبورد جدید و اهرم تعویض دنده “کریستالی” مجهز شده است. فضای داخلی دارای تزئینات به‌روز شده و کنسول مرکزی متفاوت است.

جنسیس

اطلاعات بیشتر چون قیمت و تاریخ عرضه در اواخر دسامبر اعلام خواهد شد. جنسیس درصدد بوده ویژگی‌های نوینی را در طراحی و کابین داخلی محصولات خود اعمال کند. مدل‌های تازه رونمایی شده نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توانند موردتوجه طرفداران قرار گیرند. جنسیس سعی داشته در سال 2024 چندین مدل شاسی بلند، سدان و کوپه را معرفی و عرضه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید