ستارپور: تیم بوکس تهران بدشانسی آورد و قهرمان نشد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹
    کد خبر :647626

رئیس هیأت بوکس استان تهران گفت: ما طی 4 سال گذشته نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شده‌ایم،‌ اما امسال می‌توانستیم قهرمان شویم که متأسفانه با بدشانسی روبرو شدیم.

 

محمد ستارپور در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که میزبانی ارومیه برای برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور چطور بود، گفت: مسابقات خوبی به میزبانی ارومیه برگزار شد و در این رقابت‌ها ملی‌پوشان نیز حضور داشتند. نزدیک به 173 بوکسور در این رقابت‌ها به روی رینگ رفتند و رقابت‌های بسیار نزدیکی را از بوکسورها در این مسابقات شاهد بودیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که گویا برخی از ملی‌پوشان از قضاوت برخی داوران انتقاد کرده‌اند، آیا در این رقابت‌ها ناداوری صورت گرفت یا خیر، اظهار داشت: مسابقات از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود و اکثر بازی‌ها به همدیگر نزدیک بود، برخی از بوکسورها اعتراضاتی کردند. به هر حال داوری کار سختی است و در این رقابت‌ها نیز یک مقدار قضاوت‌ها سلیقه‌ای بود. البته در مسابقات جهانی هم زمانی که بازی‌ها نزدیک می‌شود، داوران سلیقه‌ای قضاوت می‌کنند و این مشکل در تمام مسابقات دنیا وجود دارد. در هر صورت خدا را شکر میزبان مسابقات خوبی را برگزار کرد.

 

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی در ادامه صحبت‌های خود در مورد گلایه‌های امید احمدی صفا بوکسور سبک وزن تیم تهران از اتفاقاتی که در بخش داوری برای او رخ داده، گفت: در بازی که امید احمدی صفا با حریف خود داشت، یکسری‌ از حاضرین در سالن مسابقات مدعی بودند که امید برنده شده و یکسری‌ها هم مدعی بودند امید بازنده شده است. من از برادرم که در این رقابت‌ها داور بود در مورد مبارزه احمدی صفا سؤال کردم، سعید ستارپور مدعی شد که احمدی صفا خیلی خوب مبارزه نکرد.

 

ستارپور در پاسخ به این سؤال که گویا در طول مبارزات سجاد محمدپور سبک وزن تیم ملی با مصدومیت روبرو شده، وضعیت او در حال حاضر چطور است، گفت: استان تهران در این مسابقات بدشانسی آورد، سجاد محمدپور امید صد درصد مدال طلای ما بود که متأسفانه دستش شکست و بدشانسی آورد. او اگر مصدوم نمی‌شد، قطعاً ما قهرمان کشور می‌شدیم. ما طی 4 سال گذشته نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شده‌ایم،‌ امسال می‌توانستیم قهرمان شویم که متأسفانه با بدشانسی روبرو شدیم، امید احمدی صفا با آن شکل نتیجه نگرفت و سجاد محمدپور هم مصدوم شد. ما با دو مدال طلا و یک برنز نایب قهرمان شدیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که گویا قرار است برای مدال‌آوران در این مسابقات مراسم تجلیل برگزار کنید، گفت: بله، با میثم مسافرین که از نظر مالی همیشه بوکسورهای تیم استان تهران را حمایت کرده مشورت کردیم، قرار است به زودی مراسم تجلیل برگزار کنیم و به بوکسورهایی که در مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه مدال آورده‌ا‌ند پاداش نقدی پرداخت کنیم.

 

رئیس هیأت بوکس استان تهران در پاسخ به این سؤال که دلیل غیبت احسان روزبهانی در مسابقات قهرمانی کشور چه بود، اظهار داشت: وزن کم کردن برای یک قهرمان در طول سال بسیار سخت و دشوار است؛ شاید در نهایت یک قهرمان بتواند در طول سال یک یا دو بار وزن کم کند. احسان روزبهانی در تلاش است در وزن 81 کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند و نزدیک به این وزن است. او قرار است به زودی به همراه تیم ملی راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک شود، به همین دلیل می‌خواهد وزن کم کند و این برای او کار بسیار دشواری است. احسان با هماهنگی‌هایی که با علی استکی سرمربی تیم انجام داده بود در مسابقات قهرمانی کشور در ترکیب تیم استان تهران حضور پیدا نکرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید