ستاد قاضی زاده هاشمی مدعی وقوع تخلفات در برگزاری انتخابات شد

    کد خبر :819895
ستاد قاضی زاده هاشمی مدعی وقوع تخلفات در برگزاری انتخابات شد

نماینده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه از ابتدای ثبت نام قاضی زاده هاشمی و احراز صلاحیت ایشان توییت های جعلی در خصوص انصراف وی از کاندیداتوری پخش شد که چندین مرحله تکذیبیه از سوی ستاد و شخص ایشان داده شد اما فایده ای نداشت.

مصطفی طالب پور با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: در ادامه مسیر نیز توییت هایی از اکانت های جعلی که به نام او و رییس ستادش ساخته شده بود در فضای مجازی منتشر شد و اخباری این چنین را مخابره کردند و برخی رسانه ها هم مصاحبه های جعلی منتشر کردند که با پیگیری ها از خروجی رسانه ها حذف شد.

طالب پور اظهار کرد: یکی از شوک های دیگر این بود که صدا و سیما در آخرین روز تبلیغات و همزمان با گفت وگوی ویژه خبری، خبر انصراف او را پخش کرد و سایر خبرگزاری ها آن را نشر دادند و در روز رای گیری طی دو مرحله صبح وبعد از ظهر پیام جعلی در خصوص انصراف قاضی زاده مطرح شد.

وی ادامه داد: صبح دیروز شاهدبودیم در برخی شعب اخذ رای در یک مورد در کرمانشاه و سه مورد در لرستان روی نام قاضی زاده خط کشیده بودند و اعلام کردند او انصراف داده است، در تایلند هم کد قاضی زاده را اشتباه نوشته بودند، در برخی شعب شهرستان ها نام او را به اشتباه هاشمی و یا صرفا امیر حسین قاضی نوشته بودند که منجر به ابطال آرا وی می‌شود، در سایر استان ها نیز در برخی شعبات عوامل اجرایی اعلام کرده اند قاضی زاده انصراف داده و بهتر است به او رأی ندهید که بیش از بیست گزارش شکایت در این رابطه تنظیم شده و به رابطه ستاد انتخابات کشور تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، نماینده قاضی زاده بیان کرد: تخلفات کرمانشاه و لرستان پیگیری شده، در کرمانشاه تابلوی مربوطه اصلاح شد ولی در لرستان نتیجه ای اعلام نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید