«سبقت» اولین مسابقه زنده تلویزیون است

    کد خبر :654402
«سبقت» اولین مسابقه زنده تلویزیون است

تهیه کننده «سبقت» که از شبکه یک پخش می‌شود این برنامه را اولین مسابقه زنده تلویزیون دانست.

 

افشین حسین‌خانی تهیه‌کننده مسابقه «سبقت» که هر هفته پنجشنبه و جمعه از شبکه یک سیما پخش می‌شود درباره محور این برنامه گفت: طراحی مسابقه «سبقت» با برنامه‌های دیگر متفاوت و قواعد اجتماعی بر مسابقه حاکم است بدین شکل که محور اصلی مسابقه اطلاعات عمومی است و اگر فردی اطلاعات عمومی بالاتری نسبت به دیگران داشته باشد شانس بیشتری برای بردن، دارد.

 

وی با اشاره به زنده بودن مسابقه تاکید کرد: «سبقت» نخستین مسابقه زنده تلویزیونی با حضور شرکت‌کنندگان است زیرا در تلویزیون هرگز برنامه‌ای تعاملی به این شکل نداشته‌ایم.

 

این تهیه کننده با اشاره به اینکه این شکل زنده بودن مسابقه دردسرهایی نیز داشته است، توضیح داد: برای پخش «سبقت» مجموعه‌ای از مشکلات را متحمل شدیم و فکر می کنم این برنامه یکی از سخت‌ترین پروژه‌هایی است که تاکنون در تلویزیون اجرا شده است.

 

 

حسین‌خانی درباره انتخاب شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقه نیز بیان کرد: شرکت‌کنندگان از طریق اپلیکیشن «سبقت» انتخاب می‌شوند. سوالاتی که در طول پخش برنامه برای شرکت‌کنندگان نشان داده می‌شود، مخاطبان در منزل نیز می‌توانند آن سوالات را در اپلیکیشن مشاهده کنند به همین دلیل در این برنامه مردم بر سرنوشت شرکت‌کنندگان و شرکت‌کنندگان بر سرنوشت همدیگر تاثیرگذارند. شرکت‌کنندگان در مسابقه باید بتوانند مخاطبان را به خود جلب کنند و در جدالی شبیه به همان اتفاقی که در زندگی واقعی رخ می‌دهد، مسابقه را پیش ببرند.

 

تهیه‌کننده «سبقت» درباره همکاری مجدد با سیاوش عقدایی مجری مسابقه خاطرنشان کرد: من و سیاوش عقدایی با یکدیگر به طرح «سبقت» رسیدیم و ویژگی‌هایی چون اطلاعاتی بالا و اجرای خوب از عقدایی منجر به همکاری مجدد ما شد.

 

حسین‌خانی در پایان تصریح کرد: تاکنون ۹ قسمت پخش شده است و حداقل ۹۰ قسمت از مسابقه «سبقت» روی آنتن خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید