سامسونگ گوشی هوشمند گیمینگ می‌سازد

    کد خبر :330776

شایعه شده که سامسونگ در حال ساخت گوشی هوشمند گیمینگ است. اما برنامه‌ی فعلی کمپانی برای پیشتازی در عرصه‌ی بازی، معرفی قابلیت‌های منحصربه‌فرد محصولاتی مثل گلکسی نوت ۹ است.

به‌گفته‌ی یکی از اعضای سامسونگ که تنها با نام توییتری _MMDDJ شناخته می‌شود، کمپانی در حال ساخت یک تلفن هوشمند مخصوص بازی است. این منبع که تاکنون چندین خبر معتبر از محصولات عرضه نشده‌ی سامسونگ را پخش کرده و گفته می‌شود به بعضی از همکاران سامسونگ در چین نزدیک است، جزئیاتی در این‌باره به اشتراک نگذاشت. ولی تاکید کرد که محصول یادشده،‌ تلفن هوشمند انعطاف‌پذیری نیست که کمپانی هم‌اکنون مشغول ساخت آن است و قرار است در ۲۰۱۹ رونمایی شود. گزارشی از بلومبرگ در اوایل هفته مدعی شده بود که تلفن هوشمند تاشو، پیشنهاد مناسبی برای زیرمجموعه‌ی کوچکی از مشتریانخواهد بود، که شامل گیمرها می‌شود؛ اما جزئیات زیادی درباره‌ی این خبر ارائه نشده بود.

تلاش‌های گسترده‌ای برای تجاری‌سازی گوشی هوشمند مخصوص بازی، از اواخر سال ۲۰۱۱ و عرضه‌ی محصول اکسپریا پلی سونی اریکسون تا اواخر سال ۲۰۱۷ که سازنده‌ی لوازم بازی، ریزر، ریزر فون را معرفی کرد، انجام نشده بود. اما از آن زمان تاکنون شیائومی، بلک شارک را و نوبیا نیز محصولی در همین عرصه معرفی کردند؛ محصولات جدیدی شامل ریزر فون ۲ نیز در راه هستند. سامسونگ هم با این مدل محصولات غریبه نیست، اما تاکنون فعالیت‌های خود در این زمینه را به چین محدود کرده بود؛ بازاری که در آن تولیدکنندگان داخلی تا حدی قیمت‌ها را پایین می‌آورند که تمام نمونه‌های الکترونیکی سامسونگ در حاشیه قرار می‌گیرند و کمپانی را مجبور می‌کنند برای احیای فروش، ریسک‌های بیش‌تری انجام دهد.

کمپانی کره‌ای هم‌اکنون در تلاش است که صنعت بازی را توسط دیگر محصولاتش در اختیار بگیرد. همان‌طور که مدیر عامل اجرایی بخش تلفن هوشمند کمپانی، دی‌جی کوه، اعلام کرد، اس‌پن گلکسی نوت ۹ شامل قابلیت‌های ویژه‌ای خواهد بود که در بازی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با آنکه جزئیات این خبر اعلام نشده است، اما با رونمایی Galaxy Note9 در ۱۹ مرداد تمام سوالات در این مورد پاسخ داده خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید