سامسونگ سریعترین شرکت در انتشار آپدیت اندرویدی/ کره ای ها به پیشتازی ادامه می دهند

    کد خبر :915439

به تازگی سامسونگ آپدیت امنیتی را برای سری گلکسی اس 22 منتشر کرده که هنوز گوگل برای پیکسل‌های خود بروزرسان را دردسترس قرار نداده است. بنابراین می‌توان سامسونگ را سریع‌ترین شرکت در انتشار آپدیت اندرویدی دانست.

بازتاب-سامسونگ در حال ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است. این شرکت که زمانی به دلیل کندترین برند در ارائه به روز رسانی گوشی‌های پرچمدار شناخته می‌شد، اکنون به روز رسانی‌های اندروید را سریع‌تر از هر کس دیگری ارائه می‌کند.

به عنوان اثبات، سامسونگ دوباره این کار را انجام می‌دهد! این بار، وصله امنیتی ماه ژوئن برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 22 و گلکسی زد فولد 2، بسیار قبل از اینکه گوگل آن را به دستگاه‌های پیکسل بیاورد، منتشر کرد. پیش از این، سامسونگ سری گلکسی اس 21 و سری تب اس 7 را نیز با وصله امنیتی ژوئن به روز کرد.

طبق گزارش‌های موجود در انجمن‌های مختلف، سامسونگ در حال حاضر وصله امنیتی ژوئن را برای دستگاه‌های سری گلکسی S22 برای کاربران امارات متحده عربی منتشر می‌کند. این به روز رسانی برای گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 منتشر شد. هنوز خبری از نسخه اگزینوس نیست و مشخص نشده چه زمانی ارائه خواهد شد. در هند، مدل Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید