سامسونگ بهترین کارفرمای جهان شد

    کد خبر :950783
سامسونگ

بر اساس رتبه بندی فوربس که با پشتیبانی Statista تهیه شده است، سامسونگ به بهترین کارفرمای جهان تبدیل شده است. البته باتوجه به سابقه درخشان این شرکت عجیب نبود در لیست صدر جدول را کسب کند.

بازتاب-‌‌در این مورد، ما در مورد Samsung Electronics صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد کل شرکت گروه سامسونگ صحبت می کنیم. مایکروسافت جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و IBM سه رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان شد

همچنین آلفابت (مقام چهارم)، اپل (مقام پنجم)، BMW (مقام سیزدهم) و آمازون (مقام چهاردهم) قابل توجه هستند. برای جمع آوری این رتبه بندی، Statista از 150000 کارمند تمام وقت و پاره وقت در 57 کشور جهان نظرسنجی کرد. از شرکت کنندگان خواسته شد که تمایل خود را برای توصیه کارفرمایان خود به دوستان و خانواده ارزیابی کنند و به سایر کارفرمایان در صنایع مربوطه خود که به صورت مثبت یا منفی برجسته بودند، امتیاز دهند.

ده نفر اول، به استثنای سامسونگ، کاملاً از شرکت های آمریکایی تشکیل شده است. همچنین می توان اشاره کرد که پنج شرکت برتر فقط شامل شرکت های فناوری اطلاعات هستند، در حالی که خطوط هوایی دلتا در بین شرکت های سایر صنایع بهترین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید