سامسونگ از ماشین ظرفشویی جدید خود با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

    کد خبر :969432
ماشین ظرفشویی

شرکت سامسونگ الکترونیکس، غول فناوری کره جنوبی، یک ماشین ظرفشویی گران قیمت سفارشی را برای بازار خانگی خود معرفی کرده است. ماشین ظرفشویی 14 نفره جدید سامسونگ با قابلیت هوش مصنوعی و ظرفیت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد.

بازتاب- این ماشین ظرفشویی سفارشی در 18 ژانویه وارد بازار کره جنوبی شده و مشخص نیست آیا در بازارهای دیگری عرضه می‌شود یا خیر. ماشین ظرفشویی سفارشی سامسونگ برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد و از زمان معرفی چندین بار این شرکت بدون تغییر به عرضه آن پرداخت. استقبال خوبی در بازار داخلی داشته و عرضه جدید ممکن است تفاوتی به دنبال نداشته باشد. تعداد ظروف قابل جاسازی در ماشین ظرفشویی مطابق با استانداردهای نظارتی و کارایی موجود است. ماشین ظرفشویی سفارشی دارای قدرت تمیز کنندگی قوی و ساختار ذخیره سازی متناسب با فرهنگ کره‌ای است.

سایز خارجی ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ سفارشی مشابه مدل قبلی بوده اما ظرفیت آن افزایش یافته است. مقدار بیشتری از ظروف غذاخوری را می‌توان با ماشین ظرفشویی جدید Bespoke تا 14 عدد شستشو داد. مجهز به یک سبد 3 طبقه Max Flex است که به سبدهای بالایی و میانی اجازه می‌دهد آزادانه به سمت بالا یا پایین حرکت کنند. بنابراین افزودن کارآمد انواع ظروف و سایزهای مختلف را ارائه می‌دهد.

ماشین ظرفشویی

عملکرد هوش مصنوعی جدید ماشین ظرفشویی Bespoke، شستشوی ظروف سفارشی با هوش مصنوعی را رقم می‌زند. این می‌تواند به طور خودکار آلودگی ظروف غذاخوری را تشخیص داده و میزان مصرف آب، دما، قدرت اسپری و سایر اجزا را تنظیم کند. همچنین از فرآیند شستشو می‌آموزد که الگوهای شستشوی پرکاربرد را توصیه کند. پنجره اعلان تعاملی آن حداکثر اطلاعات را برای تمیز کردن بهینه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین می‌توان ماشین ظرفشویی سفارشی را با برنامه SmartThings مرتبط کرد تا گزینه‌های تمیز کردن بیشتری ارائه دهد.

ماشین ظرفشویی سفارشی سامسونگ اولین ماشین ظرفشویی در کره است که گواهینامه هوش مصنوعی را از انجمن استانداردهای کره دریافت کرد. همچنین مجهز به عملکرد 100 درجه سانتیگراد Hot Air Drying + برای خشک کردن کارآمد ظروف است. دارای سه حالت خشک کردن معمولی، قوی و خشک کردن هوای گرم است. ماشین ظرفشویی در گزینه‌های Kitchen Fit Built-in و True Built-in عرضه می‌شود. با فضای داخلی آشپزخانه هماهنگ بوده و بین 1049 تا 1455 دلار قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید