ساعت کار میادین میوه و تره بار از فردا، ۳ ساعت و نیم افزایش می‌یابد

    کد خبر :793315

ساعت کار میادین میوه و تره بار در ایام پایانی سال، از فردا ۳ ساعت و نیم افزایش می‌یابد.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: از روز دوشنبه ۲۵ اسفند تا روز جمعه ۲۹ اسفند، ۲۵۳ میدان و بازار میوه و تره بار از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب به صورت یک‌سره باز هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، براساس این اطلاعیه، علاوه بر حذف زمان تعطیلی یک ساعت و نیمه بین روز، میادین و بازار‌های میوه و تره بار نیم ساعت زودتر و از ساعت ۷ و ۳۰ صبح شروع به کار کرده و یک ساعت و نیم دیرتر و در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب به کار خود پایان می‌دهند.

به موجب این اطلاعیه، میادین میوه و تره بار در روز شنبه سی‌ام اسفند نیز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر و به عبارتی، تا یک ساعت و ۳۷ دقیقه قبل از لحظه تحویل سال باز بوده و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان تا آخرین ساعات سال ۱۳۹۹ اقدام می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید