سازندگان بازی فورتنایت در ماه گذشته چقدر درآمد داشتند؟

    کد خبر :288712

سوپردیتا آمار بازی های ویدیویی در ماه آپریل را منتشر کرده که حاکی از موفقیت های ادامه دار فورتنایت است. این بازی در ماه گذشته با درآمد 223 میلیون دلاری به بزرگ ترین بازی رایگان کنسولی تاریخ تبدیل شد.

در ماه آپریل، فورتنایت حتی رکورد فوق العاده خود را جابجا کرده و به درآمدی 296 میلیون دلاری در پلتفرم های کنسولی، پی سی و موبایل رسیده است. همچنین فورتنایت بالاتر از عناوینی همچون فیفا 18، گاد او وار و فار کرای 5 محبوب ترین بازی ماه آپریل نیز بود.

در پی سی نیز این عنوان در رده پنجم محبوب ترین بازی ها بعد از نام هایی مانند League of Legends و Dungeon Fighter Online قرار گرفته است. انتظار می رود با انتشار نسخه اندروید بازی در تابستان سال جاری، این درآمدها باز هم به میزان زیادی افزایش یابند.

به لطف فورتنایت و بازی موفق God of War، فروش بازی های کنسولی 44 درصد افزایش یافته است. طبق گزارش سوپردیتا، گاد او وار بهترین لانچ دیجیتالی را میان بازی های انحصاری کنسولی ثبت کرده و تنها در ماه آپریل حدود 2.1 نسخه دیجیتالی از بازی فروخته شده است. این مقدار دو برابر لانچ آنچارتد 4 به عنوان دومین لانچ موفق سونی محسوب می شود.

جدا از این ها، یکی دیگر از اخبار مهم به کاهش درآمد GTA Online برای اولین بار در 12 ماه اخیر مربوط می شود که کاهشی 12 درصدی را برای این بازی نشان می دهد.

همچنین فروش دیجیتالی بازی ها در ماه آپریل با افزایش 23 درصدی نسبت به زمانی مشابه در سال گذشته به 9.09 میلیارد دلار رسیده است. در نهایت نگاهی به موفق ترین عناوین پی سی و کنسول ها در ماه گذشته میلادی خواهیم داشت:

پی سی

League of Legends
Dungeon Fighter Online
Crossfire
Fantasy Westward Journey Online II
Fortnite: Battle Royale
World of Warcraft
Hearthstone: Heroes of Warcraft
World of Tanks
PlayerUnknown’s Battlegrounds
Counter-Strike: Global Offensive

کنسول ها

Fortnite: Battle Royale
God of War
FIFA 18
Call of Duty: WWII
Far Cry 5
Grand Theft Auto V
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
NBA 2K18
Battlefield 1

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید