آموزش تنظیمات هد زدن در فری فایر + تکنیک پرو پلیرها!

    کد خبر :986595

طرفدار سرسخت بازی‌های ویدیویی باشید یا نه، فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت چند مورد از بازی‌های موبایلی روی تلفن همراهتان نصب است و در مواقع بی‌حوصلگی و تایم آزاد، سری به آن‌ها می‌زنید. حتی اگر پلیر حرفه‌ای هم نباشید، از رقابت و حس هیجانی که بازی‌ها به شما القا می‌کنند، لذت خواهید برد. همین مسئله گواه این مدعاست که بازی‌های کامپیوتری و موبایلی در چند سال اخیر، تأثیر به‌سزایی بر زندگی ما داشته‌اند و چنان پیوندی میان ما و آن‌ها برقرار شده که به نظر می‌رسد دنیای بدون ویدئوگیم، جذابیت کافی را نخواهد داشت.

هر ساله کمپانی‌های معتبر در سرتاسر دنیا بازی‌های جدیدی را به بازار جهانی معرفی می‌کنند که برخی از آن‌ها مسیر موفقیت را پیش می‌گیرند و برخی دیگر، هرگز جایگزین بازی‌های قدیمی‌تر نمی‌شوند. برخی از بازی‌های موبایلی آن قدر محبوب و معروف هستند که حتی اگر گیمر هم نباشید، نام آن‌ها را به دفعات شنیده‌اید. فری فایر یکی از آن‌هاست. در این مقاله قصد آموزش هد زدن در فری فایر را داریم. همراه ما بمانید.

با بازی فری فایر و داستان آن آشنا شوید

اگر آشنایی کلی با بازی‌های کامپیوتری و موبایلی داشته باشید، می‌دانید که بازی‌ها نیز همانند فیلم‌ها و کتاب‌ها ژانرهای متفاوتی دارند که پلیر، بسته به سلیقه آن‌ها انتخاب می‌کند. از بازی‌های استراتژیک گرفته تا بازی‌های ژانر اکشن و بقا، همگی طرفداران مخصوص به خود را دارند. با این حال یکی از موفق‌ترین ژانرهای بازی‌های موبایلی که تعداد زیادی از بازی‌ها را نیز پوشش می‌دهد، سبک بتل رویال است. این بازی‌ها تم اکشن دارند و اغلب، warها در آن‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این ژانر، پابجی است. اگر شما نیز به بازی پابجی علاقمندید، حتما باید فری فایر را نیز امتحان کنید. فری فایر یکی از شبیه‌ترین بازی‌ها به پابجی است.

پیشنهاد ما به شما: خرید جم فری فایر

در سال ۲۰۱۷ Dots Studio 111 بازی فری فایر را برای سیستم‌های اندروید و ios منتشر کرد و طولی نکشید که این بازی توانست جایگاه ویژه‌ای در میان بازی‌های موبایلی پیدا کند. داستان این بازی نیز همان طور که گفته شد، شبیه به پابجی است. در ابتدای بازی از یک هواپیما به یک جزیره دور افتاده سقوط می‌کنید و حالا باید با استفاده از ادوات و سلاح‌های جنگی که در اختیار دارید، راه بقا را پیدا کنید. پنجاه بازیکن در هر جزیره وجود دارند که باید به هر قیمتی که است، زنده بمانند.

هد زدن در فری فایر چیست؟

در بازی‌های بتل رویال مانند فری فایر، همه افراد سعی دارند تا بیشترین زمان ممکن را در بازی زنده بمانند و با کشتن رقبا، برنده رقابت باشند. در این حالت انتخاب‌های شما می‌توانند بسیار مهم و اثرگذار باشند. به هر میزان که بتوانید از مهمات کمتری برای از بین بردن رقبا استفاده کنید، طبیعتا موفق‌تر خواهید بود؛ چرا که محدودیت‌هایی برای استفاده از سلاح‌ها وجود دارد و شما در حالت عادی به تمام سلاح‌های موجود دسترسی نخواهید داشت.

هد زدن در فری فایر یکی از مواردی است که به کاهش زمان مسابقه و استفاده حداکثری از امکانات موجود کمک می‌کند. شما با خواندن آموزش هدشات راحت، سریع در فری فایر یاد می‌گیرید که چگونه با هدف‌گیری درست و دقیق، در کمترین زمان و با بیشترین دقت حریفتان را از پا در بیاورید.

چگونه در فری فایر هد بزنیم؟

برای هد زدن در فری فایر باید تنظیمات هد زنی فری فایر برای گوشی شیائومی و سایر تلفن‌های همراه را بلد باشید. به این ترتیب در حالتی ایده‌آل برای هد زدن در فری فایر قرار می‌گیرید. در ادامه آموزش شات زدن در فری فایر و برنامه هد زدن در فری فایر را به صورت قدم به قدم بیان کرده‌ایم:

♦ پیش از آن که به سراغ تنظیمات هد زنی فری فایر برای گوشی شیائومی و بقیه گوشی‌های موبایل را بررسی کنیم، باید بگوییم که مهارت شما اصلی‌ترین نکته برای هد زدن در فری فایر است. مادامی که مهارت کافی در تیراندازی نداشته باشید، این تنظیمات هیچ کمکی به شما نخواهند کرد.

♦ مورد بعدی در آموزش شات زدن در فری فایر، استفاده از اسلحه مناسب است. مهارت شما زمانی به بهترین نحو نمایش داده می‌شود که از ابزار مناسبی استفاده کنید. اسلحه‌های MP4 و MP5 در فری فایر می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای آموزش هدشات راحت، سریع فری فایر باشند.

♦ حالا باید مواردی که در ادامه گفته می‌شوند را در تنظیمات بازی اجرا کنید.

♦ ابتدا از قسمت تنظیمات وارد گزینه sensitivity شوید.

♦ اولین مورد، گزینه General است که اتفاق نظری بر سر آن وجود ندارد. شما باید با آزمون و خطا و تغییر عدد آن بهترین حالت را برای خودتان پیدا کنید.

♦ پس از آن، سه گزینه Red Dot، 2X scope و 4X scope وجود دارند که باید مابین ۶۵ تا ۸۰ تنظیم شوند. پیشنهاد می‌کنیم بیشتر از ۷۰ درصد باشند.

♦ آخرین مرحله و شاید مهم‌ترین قسمت آن، AWM Scope است. بسیاری از پلیرها معتقدند که برای هدشات دقیق، اسلحه باید بالا گرفته شود؛ بنابراین عددی بین ۱۵ تا ۳۰ درصد مناسب است. با این حال برخی دیگر با ۵۰ درصد هم به خوبی نتیجه گرفته‌اند. بهتر است این قسمت را نیز خودتان با آزمون خطا به حالت ایده‌آل برسانید.

با استفاده از این چند ترفند ساده می‌توانید برنامه هد زدن در فری فایر را اجرا کرده و از یک بازی سریع و حرفه‌ای لذت ببرید.

کلام آخر

در این بازی به آموزش شات زدن در فری فایر پرداختیم و شما را با تنظیمات آن آشنا کردیم. برای آن که بتوانید به خوبی هدشات کنید، لازم است تمرین مداوم داشته باشید و با آزمون و خطا، بهترین درصد‌ها را برای خودتان پیدا کنید. امیدواریم با این آموزش، از بازی فری فایر لذت بیشتری ببرید.

منبع دیاموند لند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید