ساخت 18 سوله‌ جدید بحران در تهران

    کد خبر :240226

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساخت ۱۸ سوله جدید مدیریت بحران در سال ۹۷ خبر داد.

احمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت سوله‌های مدیریت بحران در شهر تهران اظهارکرد:‌ در خصوص سوله‌های مدیریت بحران و کاربری و نحوه فعالیت و سایر امور مربوط به آن با دستور شهردار تهران کمیته‌ای تشکیل شد. اعضای این کمیته بنده، معاونت امورمناطق، معاونت اجتماعی و فرهنگی و معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران هستند که جلسات مربوط به آن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کمیته در مورد نحوه واگذاری مستند و نوبتی این سوله‌ها به مدیریت بحران و پس‌گیری آن‌ها بحث و اقدام خواهد شد، اظهار کرد: باید تمامی این سوله‌ها به کارکرد اصلی خود برگردند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین در مورد اقدامات مدیریت شهری برای ساخت سوله‌های جدید در تهران گفت: امسال با توجه به اهمیتی که مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری تهران نسبت به موضوع بحران و مدیریت بحران در تهران داشتند، ۱۸ میلیارد تومان بودجه برای سال ۹۷ مصوب و مقرر شد تا این مبلغ برای ساخت سوله‌های جدید در تهران هزینه شود.

صادقی درباره اینکه با ۱۸ میلیارد تومان چند سوله ساخته خواهد شد به ایسنا گفت:‌ این مبلغ برای ساخت ۱۸ سوله جدید است که مکان یابی آن هم انجام شده است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره اینکه تهران به چند سوله مدیریت بحران احتیاج دارد، اظهارکرد:‌ما باید در ۱۵۰ ناحیه سوله داشته باشیم و در واقع در حال حاضر ۳۶ سوله کم داریم که ۱۸ سوله از این ۳۶ مورد کسری در سال ۹۷ ساخته خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید